Med tanke på att den är mekanisk så är det ju inget elfel iaf. Kolla alla slangar från "trädet" till mätaren. Hittar du inget hål på nån slang så är det väl mätaren som är kaputt..
Testa att blåsa i slangen, blås tills du blir röd som en tomat och se om den rör sig. Orkar du inte så får du ta något lämpligt syskon, det är sånt här dom är till för.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
jag har kollat upp allt.. turbotrycket funkar.. de e bara belysningen som ej funkar..? har man garanti på de? köpter får 2-3mån sen? (autoexperten)
Jaha, då förstår jag, trodde det var tvärt om. Jag vet inte om det är glödlampor eller dioder i dom. Är det glödlampa så är det väl den som är trasig. Men garanti ska du väl har i två år tror jag, så det är bara att springa in och kräva ut en ny!
Min biltema-mätare och den från kl-racing går att öppna. Bara att ta ur den ur bilen och skruva, håll i varje kant och vrid bara om den inte är gjuten.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
nu så.. har varit hos autexperten.. och de försökte o försökte pilla bort locket för att komma till lampan.. men nej de blev inget.. fick NY.. istället.. ja de gick ej att plocka bort lampan i den ? hmm..