Hade det varit en liten ytlig repa så hade jag rekomenderat att polera bort den.
Men enklast och bästa för att det inte skall rosta så bör du köpa bättringsfärg i såndär liten burk med en liten pyttepensel som man får med.
Lägg ett litet tunt lager och gå över med polermaskin och rubbing efteråt.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!