Hallå alla där ute! Jag och en kompis ska bygga ett ljudbygge och undrar då om de går att plocka ut basen ur en aktiv låda och steget med? Och sedna montara de i ett ljudbjugge som vi ska bygga? Har aldrig öppnat på en aktiv baslåda förut. Men kan tänka mig att de är som en vanlig baslåda med inbygg slutsteg?