5189
Sök

Bygga om aktiv låda till ljubygge?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
#1
Hallå alla där ute!
Jag och en kompis ska bygga ett ljudbygge och undrar då om de går att plocka ut basen ur en aktiv låda och steget med? Och sedna montara de i ett ljudbjugge  som vi ska bygga?
Har aldrig öppnat på en aktiv baslåda förut. Men kan tänka mig att de är som en vanlig baslåda med inbygg slutsteg?

Tack på förhand

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

21 761 Inlägg
16 juni 2008
#2
Det ska inte vara några problem smile.

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
#3
Drönirettab skrev:
Det ska inte vara några problem smile.

Ne jag tycker de ja med smile

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/


Sök