3298
Sök

morrongänget nerlagt

Administratör
11 962 Inlägg
16 juni 2008
Tega skrev:
Gör väl inget.

Finns ju inget bättre än Rix morronzoo. Allt annat är piss!

Urk, jag pallar inte Fylking. Det kryper i kroppen när jag hör honom. Lyssnar hellre på bandade inslag av bollibompa i bilen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
AirOne skrev:
richardoo290 skrev:
varför har dem det?
de är ju enda anledningen till att radion fortfarande andvänds eller? vafan ska man lyssna på när man jobbar nudå? NRJ`s hipphopptrams??

nån mer som är besviken?

Visste inte ens att nåt sånt fanns..
Jag lyssnar hellre på Onefm.

då har du missat nått hmm jobbet blir mkt roligare med morrongänget cool

Forummoderator
26 455 Inlägg
16 juni 2008
richardoo290 skrev:
AirOne skrev:
richardoo290 skrev:
varför har dem det?
de är ju enda anledningen till att radion fortfarande andvänds eller? vafan ska man lyssna på när man jobbar nudå? NRJ`s hipphopptrams??

nån mer som är besviken?

Jag springer i trappor med post..då spelar det inte så stor roll vad man lyssnar på
för det enda man hör är ens eget hjärta som slår..och ens egna ben som knakar om
man ramlar smile
Däremot i bilen - om jag kör bil - så är Onefm givet. Gick tex i samma skola som
Emma, programledarinnan smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
AirOne skrev:
richardoo290 skrev:
AirOne skrev:

Jag springer i trappor med post..då spelar det inte så stor roll vad man lyssnar på
för det enda man hör är ens eget hjärta som slår..och ens egna ben som knakar om
man ramlar smile
Däremot i bilen - om jag kör bil - så är Onefm givet. Gick tex i samma skola som

asså brevbärare? då måste ja passa på o fråga.. har du nånsin snott ett brev som du trott har innehållit nått värdefullt? eller har nån du känner gjort de?
ja skiter la i om du har de..

men ja e nyfiken för de har hänt att just dem gångerna man skickat nått dyrt/viktigt så har de försvunnit... tongue
tex: 500kr och ett grattis på födelsedagen kort i ett brev.. sånt kan försvinna har ja märkt.. dock tror ja aldrig att nån räkning har försvunnit tongue

Forummoderator
26 455 Inlägg
16 juni 2008
richardoo290 skrev:
AirOne skrev:
richardoo290 skrev:

man ramlar smile

asså brevbärare? då måste ja passa på o fråga.. har du nånsin snott ett brev som du trott har innehållit nått värdefullt? eller har nån du känner gjort de?
ja skiter la i om du har de..

men ja e nyfiken för de har hänt att just dem gångerna man skickat nått dyrt/viktigt så har de försvunnit... tongue
tex: 500kr och ett grattis på födelsedagen kort i ett brev.. sånt kan försvinna har ja märkt.. dock tror ja aldrig att nån räkning har försvunnit tongue

Nej. Det kan jag ärligt säga att jag inte har gjort. Har sett diverse skickas i paket som
formligen har fallit isär vid behandlingen - VARSAM behandling - med allt från porrfilmer
till pengar. Men ramlar nåt ut eller man ser att det kanske kommer ramla ut, så tejpar
jag ihop det så gott jag kan.
Har dock hört talas om brev som försvunnit med tex pengar i, och det är synd må jag säga.
Hoppas verkligen att dom åker dit på det en vacker dag, vilka det än är.
Man får glädja sig åt att det inte är så många av dem...

Till topic: glömde säga att Onefm är en lokalkanal, så alla kanske inte kan lyssna på den,
vad vet jag? 107.2 är frekvensen smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

ElectroRaggare
886 Inlägg
16 juni 2008
Jag kan inte lyssna på nån annan kanal än P3. Blir lixom på nått sett förbannad av att lyssna på alla skitlåtar som rix, mix, NRJ och allt vad det heter spelar. Hör jag Sandy Tom med Punkrockerlåten en gång till så får jag cpryck och kör över någon!

P3 morgonpasset är bra.
Morrongänget skanar jag ikke.

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

dragkruka
275 Inlägg
16 juni 2008
NxV skrev:
Jag kan inte lyssna på nån annan kanal än P3. Blir lixom på nått sett förbannad av att lyssna på alla skitlåtar som rix, mix, NRJ och allt vad det heter spelar. Hör jag Sandy Tom med Punkrockerlåten en gång till så får jag cpryck och kör över någon!

P3 morgonpasset är bra.

HAHAHAHHAAHAHA smile ja den låter är bland de värsta som finns, samt Laleh fyfan sikken sopa hon är

373 Inlägg
17 juni 2008
Håller med om att det är jätte trist att morrongänget slutat.. Erik är duktig men inte lika rolig som solo program ledare än när han e med i The tommy show smile Men men vi får hoppas att det "nya" morgongänget som börjar i aug. blir bra.

218 Inlägg
17 juni 2008
Visst är förjävligt kommer sakna dom hårt kommer bli väldigt svårt att ersätta dom :-(

men morgongänget finns ju kvar på kanal lokal iaf :-)
Senast redigerat av mcguyver (17 juni 2008)

The Listener
279 Inlägg
17 juni 2008
Morrongänget kommer inte alls att försvinna den återkommer på radion oxå i höst fast på en annan frekvens. Förhoppningsvis med Linda oxå.

Avstängd
61 Inlägg
17 juni 2008
SatansWrath skrev:
Vet ej vad det är eller vilken sketen radio kanal det går eller gick på. Men jag skall säga dig så här våga vägra radio det är den värsta javla pop fjant pisset som vill fåå alla i sverige homosexuella genom att spela transvestiten charlotte asfågel perreli 13442442 ggr per dag o ngn annan fikus ola rövskrap salo 800 ggr per dag. Jobbar på ett sketet lager som inte får ha cd skivor o rixfm o cp energi spelas 24&7 med samma 20 låtar varje dygn.

Hata radio punkt com

haha så sant .

Livsnjutare
403 Inlägg
17 juni 2008
är d nerlagt???? va e detta för skiiit?

Gta Iv 31april

350 Inlägg
17 juni 2008
morgongänget rockar !! tongue

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
17 juni 2008
DET ÄR INTE NERLAGT!!!!!!!!!!!!!!!! Whohoo anybody see me ?? tongue
Dom har bytt freqvens. Dom kommer tillbaka som gamla vanliga fast på en annan kanal bara. Thats it smile
För grymt sköna gubbar & brudar morrongänget wink

C H E V R O L E T <3

Bärs!
3 456 Inlägg
17 juni 2008
Geiros skrev:
P3 med olle

Och Martina! Icke att förglömma... wink

Garaget.org peakade 2008.

SQ
1 343 Inlägg
17 juni 2008
äntligen morgon med adam å gry... rockar.. lyssnade på morgonzoo å några år men har gått över till adam å gry.. men kungen i radion är timell.. fan va körd i skallen han är, men fan så rolig att lyssna på!

Ljudnörd!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
17 juni 2008
NOL skrev:
NxV skrev:

P3 morgonpasset är bra.

HAHAHAHHAAHAHA smile ja den låter är bland de värsta som finns, samt Laleh fyfan sikken sopa hon är

de är precis som när jag hör Colbie Caillat med bubbly, spyr verkligen på den låten,, fan att de bara ska spela mixmegapol på jobbet:/ ja får gå me radiolurana jämt å lyssna p3 för mig själv yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

NeonX
17 juni 2008
gah 3 gubbfula fjantar, gah....de va la okey sålänge de höll sig te radio men när man fick ett aniskte till rösterna kunde jag inte lyssna längre smile

seriöst så lyssnade jag gör mycket på dem för typ 2-3 år sen, sen blev det inget mer med de eftersom jag gjorde lumpen, och där fick man bara in P3.
De tackar jag gudarna för, har ALDRIG garavat så mycket åt så fruktansvärt bra humor som de har i nu nerlagda "Delux" ...eller fortfarnade aktiva "cirkus kiev".
Sjukt underhållande.

Dock håller jag med om att det är förbannat mycket bögiga/fjolliga programledare som pratar extremt tillgjort ( skiter totalt i deras läggning, menar med "bögigt" att specifiera sättet att prata) i P3 nu, men de är fortfarande bäst på radio

7 120 Inlägg
17 juni 2008
Somnar ju fan av P3, P4 och allt vad det heter..
Rix FM(MorronZoo?) är ju inte speciellt roligt heller. Stör mig moralkärringen Titti.

Nä, fyfan!

Tacka vet jag Mix Megapol med Adam och Gry. Timell är också bra wink

Egen företagare
864 Inlägg
17 juni 2008
Lardi skrev:
äntligen morgon med adam å gry... rockar.. lyssnade på morgonzoo å några år men har gått över till adam å gry.. men kungen i radion är timell.. fan va körd i skallen han är, men fan så rolig att lyssna på!

samma här, jag lyssna också på rixfm förut men ``gick över´´ till mix megapol. adam och gry är ju så jäkla bra. Och denna timel är ju så slut, fy fan va råå han är.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

Sök