17 juni 2008
Trådstartare
har nu kopplat in ljudet i bilen men kan inte fatta vad det är för fel
jag sätter på en låt med bra tryck sedan när trycket försvinner ur låter och snabbt kommer tillbaka så skrapar det i basen samt så slår den konstigt bara någon sekund sedan låter det bra igen
några tips jag kan kolla på funderar på att sätta dit en extra jordkabel i chassit på bilen har även flyttat jorden till steget flera gånger utan någon förbättring
köpte det som ett paket så steget borde klara av basen och kablarna är väl tilltagna
funderar även på ifall jorden ifrån batteriet kanske skulle bytas ut
m.v.h
Senast redigerat av jorre83 (17 juni 2008)