17 juni 2008
Trådstartare
Aha:) ja då är det inte konstigt att det slår ifrån då hmm... ja jag ska ta o kolla anslutningarna vid batteriet o i karossen där bak. Så jäkla bra att det finns folk som kan lite o som vill hjälpa de som inte har råd med märkesprylar:)
Lev livet nu innan det är för sent