5190
Sök

Någon som är intresserad av att köpa min BIL DATOR / CAR PC !!

2 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
#1
Hej alla..

Jag har precis sålt min kära Mitsi Evo IV, så nu har jag ingen användning för datan som jag haft i den, o tänkte erbjuda den till folk här först innan jag lägger ut den på blocket hehe..

Det är ett helt system som ingår, inkl. 7" touch screen VGA skärm som monteras istället för en vanlig stereo i instrument brädan.

Datorn är special byggd för användning i bil, (dvs att man inte behöver krångla med transformators och såna jobbiga grejer, utan man kopplar upp till batteriet o grundar till bilen så är det bara att köra! Den är byggd för att tåla mkt vibrationer, och är dubbel fläktad ifall man skulle ha den på ett varmt ställe!), och den är mkt mkt kraftfull, på hela 2.0Ghz processor (mini ITX), och har en stor hårddisk på 120Gb.

Datorn är laddad med Windows XP med Service pack 3 (det senaste), som gör den riktigt snabb!

Skärmen, av märket Xenarc är också väldigt bra, och klarar en upplösning på hela 1600x1200 (jag letade i flera veckor innan jag köpte denna, o hittade ingen monitor som kunde matcha spec'n!).
En extern usb cd/dvd läsare/brännare ingår samt en usb gps mottagare som är riktigt bra, och använder chippet sirf star III..

Precis allt fungerar felfritt, så om någon är intreserad så är det bara att höra av sig, det finns MYCKET mer att berätta om detta data systemet, om någon vill veta? Jag har en del bilder också på datan, tom när den sitter i bilen, om ngn vill se hur coolt det ser ut haha smile

Jag har köpt det hela systemet splitterny för över 10 000kr, men har iofs använt de i 4 månader.

NI FÅR KOMMA MED ETT BUD, SÅ FÅR VI SE VAD SOM HÄNDER! big_smile

tack / Vincent

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
18 juni 2008
#2
använd köp och sälj sånna här trådar låser dom bara

2slow

2 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
#3
oj oki, det visste jag inte.. tack för tipset


Sök