3439
Sök

stulen gps navigator...

11 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
är det någon som vet om man kan spåra en stulen gps?

* Klåpare
1 718 Inlägg
19 juni 2008
Det borde man inte kunna med tanke på att det bara är en mottagare för satellitsignaler. Det finns dock en fara med stulna gps:er, har du sparat din adress som snabbval? Typ att bara trycka på "hem" ??

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

338 Inlägg
19 juni 2008
Gulmun skrev:
Det borde man inte kunna med tanke på att det bara är en mottagare för satellitsignaler. Det finns dock en fara med stulna gps:er, har du sparat din adress som snabbval? Typ att bara trycka på "hem" ??

Precis lika farligt som att åka med nummerskylten så att folk kan se den då ju tongue Eftersom att genom ett sms får man reda på allt om ägaren tongue

11 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Gulmun skrev:

japp det har jag.. grejjen är det att jag har varit iväg o köpt ett nytt europa kort till den men själva gps,en e jag andrahandsägare på o de skulle juh inte va så roligt om konstapeln kom och knackade på dörren:rolleyes:

* Klåpare
1 718 Inlägg
19 juni 2008
chilibyte skrev:
Gulmun skrev:

Precis lika farligt som att åka med nummerskylten så att folk kan se den då ju tongue Eftersom att genom ett sms får man reda på allt om ägaren tongue

Jo, men sms kan du spåra. Därför ges inte adresser eller namn ut på VV:s hemsida i enlighet med PUL.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök