4153
Sök

Hjälp! Skall köpa beg. PS3a, nått att tänka på?!

Mr.RoadRage
428 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Tjena, ska köpa en beg. PS3 som jag hittat på blocket för en vettig summa, han säger att den är så gott som ny......... visst det är min gammla v70 oxå, beror på hur man ser det! big_smile

Nått speciellt som kan klydda på ps3?!
Funkar Blue rayen alltid felfritt?

Har ni hört nått som är vanligt eller så, snälla skriv och berätta!
Tackar på förhand// Mange.

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

162 Inlägg
19 juni 2008
vanligt fel vad jag har hört är att hddn går åt helvete. men det är den med den stora! Därför köpte jag en med den mindre smile

Mr.RoadRage
428 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Denna som jag skall kolla på, är 40an, lite halv "nojjig" att köpa nått beg. som jag inte vet så mycket om! smile

2 953 Inlägg
19 juni 2008
det är viktigt att kolla så att de inte är ett moddat playstation one med playstaton 3 skal.. nå men seriöst de kan väll inte vara nå ålderslitage iaf eftersom dom är relatift nya på svenska marknaden

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Mr.RoadRage
428 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
xorox_88 skrev:
det är viktigt att kolla så att de inte är ett moddat playstation one med playstaton 3 skal.. nå men seriöst de kan väll inte vara nå ålderslitage iaf eftersom dom är relatift nya på svenska marknaden

Sant, men man vet aldrig om där e nån barnsjukdummar som man inte hört talas om! hmm

Mr.RoadRage
428 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Har suttit och letat på google nu oxå, och hittar inget super vanligt klydd med dom....... så funkar det blir de nog affär! smile

8 Inlägg
19 juni 2008
Jag läste på något PS3 forum att läsarna var ett vanligt fel, kolla om det finns någon garanti kvar! Jag är skiträdd om min, mardröm om läsaren går sönder för dom är inte billiga!

Mollllgan
19 juni 2008
Vill med ha ett ps3 men ger inte 6000 för skiten inte äns 5000:-

Får vänta o se,,, Mvh

Lycka till me Köpet dock

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
19 juni 2008
Köp det till mig. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Med.lem
3 759 Inlägg
19 juni 2008
Om du köper på blocket, se till att säljaren är ok. ta namn, tele nummer och kolla upp att allt stämmer. och skicka inga pengar i förskott

/David, nyligen blåst på dryga 3000kr..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

DFFL
9 020 Inlägg
19 juni 2008
jagheteranton skrev:
Jag läste på något PS3 forum att läsarna var ett vanligt fel, kolla om det finns någon garanti kvar! Jag är skiträdd om min, mardröm om läsaren går sönder för dom är inte billiga!

Lasern på min PS3 60Gb pajade för 2 månader sedan.
Lämnade in den, 3 veckor senare så fick jag en 40Gb tillbaka. (Ingen mellanskillnad blev jag erbjuden.)
Sa åt personalen att stoppa näven i arslet och hämtade alla sladdar och kartonger till konsolen, hävde köpet, gick in i butiken och hämtade en ny konsol (40gb med två spel), extra handkontroll, Blu-Ray kontroll och en Belkin Pure AV HDMI-sladd.
Och då hade jag ändå 100kr kvar att spendera. tongue
Senast redigerat av FireTraXX (19 juni 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Mr.RoadRage
428 Inlägg
20 juni 2008
Trådstartare
Mr_EmCom skrev:
Om du köper på blocket, se till att säljaren är ok. ta namn, tele nummer och kolla upp att allt stämmer. och skicka inga pengar i förskott

/David, nyligen blåst på dryga 3000kr..

Nä, sånna affärer gör jag aldrig, är personen för långt ifrån mig så vi inte kan träffas "face to face" ,så blir det ingen affär!

3 722 Inlägg
20 juni 2008
Köpte min PS3 helt ny för typ ett halvår sen. 60G HDD och det är mitt bästa köp någonsin när det gäller konsol. Enligt mig så tycker jag att man ska köpa ett helt nytt, man vet ju aldrig hur personen i fråga som säljer privat har behandlat konsolen.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
20 juni 2008
jo, passa dig för å köpa på blocket om skiten skall skickas...många som blivit blåsta på pengar på just konsoller (ps3 verka de som mest) på de viset.
Eller som jag ringde på en ps2a som va chippad å sa att ja ville komma å hämta "hitta dü till chammarkuhlle torget?"  "jo...visst"  (shit, da hood 2k liksom...)   "a...bra...ring om 5 minuuter, ska bara ringa ett samtaal"  "visst"...skulle väl ringa gänget å hoppa på mig när ja kommer me mina pengar kändes de som tongue så bara för priset e bra så behöver de inte vara en bra säljare hehe

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
20 juni 2008
Hade en PS3 40gb för nån månad sen men jag sålde den för 3300:- NYSKICK!!
tänk på att testa den riktigt prova att spela på den å sånt..brorsan har en 60gb han har haft den i snart ett år och funkar utmärkt!

362 Inlägg
20 juni 2008
Nåt att fundera över också är att de är billigar att köpa om den är stulen =P
Senast redigerat av MrHennessy (20 juni 2008)

1 231 Inlägg
20 juni 2008
eller så köper du bara ett från affär om du vill ha det så mkt ... smakar det så kostar det ... skulle någonting krångla går du bara in i butiken och får det åtgärdat ... så enkelt är det ! smile
o vill du inte ge 5-6000 så skiter du i att köpa det smile

Sök