4409
Sök

Sportslutdämpare från Stylingbutiken någon?

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
20 juni 2008
Trådstartare
#1
Tja, tänkte kolla med er om ni har någon erfarenhet av denna slutdämp från Stylingbutiken.se

http://www.stylingbutiken.se/Shop/Image/Article/mufflerbend.jpg

Tänkte ta bort befintliga slutdämp, och därmed behålla mellandämpen och katten (om den nu dämpar något ljud).

Hur låter den, för mycket för lite, Japsvarning (i ljud, vill inte få något negativt om att det kommer sitta på en Volvo)

Tack i förhand

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

1 813 Inlägg
21 juni 2008
#2
köpte en japs från dom en gång te min peugeot och jag fick ut bra mkt ljud som mullrade som man hade en större motor typ tongue så jag var nöjd och det höl sin kvalite fast det var den billigaste dom hade:P

Åk före du så väntar jag på dig där..!

12 086 Inlägg
21 juni 2008
#3
Den låter som en japs, om de va de du undra?
Den är ganska liten och dämpar inte särskilt mkt tongue

Förövrigt kan jag rekomendera Stylingbutiken, bra kille!

We All Have A Story To Tell
269 Inlägg
22 juni 2008
#4
Köppte en japs därifrån till min accent, är nöjd med ljudet men det mullrar så när man stiger ut ur bilen så får jag huvudverk tongue

*Never Say Never
*Believe
*Dream
*Inspire

175 Inlägg
22 juni 2008
#5
En polare köpte en japs burk därifrån, o den har hållt mycket bra. O hur den låter.... hmm..... mycket skulle jag vilja säga. Känns inte som att den dämpar ljudet direkt, gör det bara dovare.


Sök