21 juni 2008
Trådstartare
Hejsan, ja som ni ser på rubriken ... det är då så här! jag har ett rätt fett ljudpaket, på 3 slutsteg som ger extrem kraft ( inga billiga grejjer ) .. stegen driver 1 baslåda på 2*1000W sedan 2 6:9or och 2 5,25 har mycket fint ljud , och på stereon kan man höja från 0-35 , vid c.a 22 e ljudet extremt å man hörs .. men höjer jag då ännu mer blir ljudet sämre asså för mycket så det låter skit .... har en kondensator ja ej kopplat in .. kanske skulle ta å koppla in den? för det räcker jag spelar i kanske ja som igår visade jag ljudet för ett par polare visst bilen hade stått ett par dagar . men bilen gick ej å starta efter c.a 10 min... så ljudet suger enorm kraft!....
Så nu t frågan... Hjälper kondensatorn å få finare ljud å skonsamare mot battereiet.. eller vad gör den exakt? , Ska man köpa ännu ett batteri å koppla in? såfall hur ska man koppla? tack på för hand! väldigt tacksam för svar å hjälp!
// Håkan
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!