4469
Sök

vilken ljuddämpare?

BE*CE
419 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
#1
hej jag skulle vilja ha era åsikter om vilken ljuddämpare som jag ska ha kvar på min audi 80

dom två som det står mellan är:
-jappsdämpare kolfiber(typ) 4"
-simons slutdämpare(inget ändrör så ni vet det är en hel ljuddämpare) 3"

kan skriva att jag har båda hemma och att jag har jappsen på nu men hade simonsdämparen på innan men äe nu lite osäker på vilken jag ska ha kvar därför vill jag ha ERA åsikter

MVH Niclas

Volvo R racing

Smålänning
7 887 Inlägg
21 juni 2008
#2
Jag hade kört på 2,5" Simons med 3" kromat slutrör.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

BE*CE
419 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
#3
okej det är typ en sådan jag har och det är på det spåret jag funderar på

Volvo R racing


Sök