23 juni 2008
Trådstartare
Tjenare!
Tänkte höra med er som har vetskap inom toning av rutor, vad som rekomenderas osv.
jag hadde tänkt tona min vita 740 och undrar vad ni andra som kör 740 har användt!
tacksam för svar!
Haaj!
Drive it like you stole it ;)