23 juni 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder så vill jag gärna ha hjälp/tips om att få vita siffror och röda visare i instrumentpanelen. Jag har varigt inne och tittat där bakom, sitter ju vanliga vita lampor där nu, betyder det att det är någon "grön film" mellan lamporna och siffrorna?, och hur får man bort den?
Har letat i forumet men hittar bara om blåa lampor... vill absolut inte ha någon urin-vit färg utan den ska ju vara "rally/knall-vit", är tacksam för all hjälp. (Btw, bilder vore kanon om någon har det?!?! XD)
\\Fidde