mors! var och besigtade volvon för ett tags sen och en fick en 2:a på halvljus bländande! var ute igår och skulle greja de,och såg då att inte halvljus funkade på den sida där de var bländande! lampan är hel,säkring hel.säkert nå kabelbrott!
de ja undrar är,eftersom halv nu inte funkar,så har jag ju inte kunnat grejat inställningen,får ja körförbud då? eller kan ja säga att ja skulle greja den,men då funkade inte halvljus,så jag har inte kunnat grejat de!
ska ombesigta på torsdag,så det är lite tajt nu
Senast redigerat av bmx (24 juni 2008)
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
om någon annan är fixad ja Pker du in igen, och har fixat nån mer, men inte alla får du en vecka på dig för de sista, efter det gäller en helbes igen om jag minns rätt