Vilka kommer på Arvikafestivalen 2008?

Roboo
25 juni 2008 ·

Som rubriken lyder, vilka har tänkt ta sig till Arvikafestivalen08?

NeonX
25 juni 2008 ·

Självklart !!!!!!!!!!!

Roboo
26 juni 2008 ·

En ynka person?

Måste väl vara fler som ska dit så kom igen nu!

Maizer
26 juni 2008 ·

Jag är jävligt sugen, men fan jag jobbar ju.. Kanske kan vara sjuk big_smile

steifan DR!FTT3KN!K3R
26 juni 2008 · 10 427 Inlägg

Inte jag!

Men Slayer spelar ju.. måste dom köra festivalspelningar?
Helvete.. tongue

Corpze
26 juni 2008 · 1 311 Inlägg

Jag ska dit, måste ju se Slayer samt Volbeat, volbeat är sjukt bra med deras elvisrock! sedan kommer det några okända intressanta Dj´s och maten sen.... Mmmmm

Jag kommer att sitta vid en gul folkabuss vid jet-macken och supa som ett svin! hälsa på vet ja smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
Baebis Fotointresserad.
26 juni 2008 · 230 Inlägg

Såklart jag ska dit smile  Bor ju där så wink

Planerat att se Slayer, Volbeat, Avatar, All Ends, O'Death, SMK, Hardcore Superstars, Soilwork, Hellacopters, De lyckliga kompisarna, Deathstars. 

Fan va mycket det blev.. :S     Aja, kommer nog missa hälften av dom jag rabbla upp där tongue

LocKtar Herr
26 juni 2008 · 1 722 Inlägg

Jag har planer på det, camp quake! :F

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Sarge
26 juni 2008 · 2 337 Inlägg

Jovars, jobbar som säkerhet, så håll er i skinnet wink

Urkas Kräsen grafiker
26 juni 2008 · 1 775 Inlägg

LocKtar skrev:
Jag har planer på det, camp quake! :F

Är det inte där en viss Stefan brukar hänga?

För övrigt ska jag iiinte dit. Har varit där två år, men sen började allt bara bli skit. All bra musik byttes ut mot pop. Hur mycket synth och psy finns kvar lixom? Nada, med vissa små undantag. Jävla skitfestival är vad det har blivit. :\

Whine whine!
ThorskeN
26 juni 2008 · 287 Inlägg

Jag ska dit, ska bli skoj:D

Android
26 juni 2008 · 892 Inlägg

Urkas skrev:

LocKtar skrev:
Jag har planer på det, camp quake! :F

Är det inte där en viss Stefan brukar hänga?

För övrigt ska jag iiinte dit. Har varit där två år, men sen började allt bara bli skit. All bra musik byttes ut mot pop. Hur mycket synth och psy finns kvar lixom? Nada, med vissa små undantag. Jävla skitfestival är vad det har blivit. :\

S.P.O.C.K firar ju 20 år där i år! Kanske inte världens bästa grupp, men de är ju för roliga alltså. Personligen är det en hel del nostalgi också. lol

Men tyvär blir det inget för mig i år. Har varken ekonomin eller tiden. Tråkigt, hade varit kul. Det är ju gamla födelseorten också så...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
Waho Allmänt Jobbig
26 juni 2008 · 1 200 Inlägg

Hardcore Superstar!!!!!!
Jag ska dit btw big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Senast redigerat av Waho (26 juni 2008)

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Roboo
27 juni 2008 ·

Vart en del folk ändåbig_smile   Kanske inte kommer kunna logga in förens det är åkdags så jag önskar alla som ska dit en trevlig festival!


Corpze skrev:
Jag ska dit, måste ju se Slayer samt Volbeat, volbeat är sjukt bra med deras elvisrock! sedan kommer det några okända intressanta Dj´s och maten sen.... Mmmmm

Jag kommer att sitta vid en gul folkabuss vid jet-macken och supa som ett svin! hälsa på vet ja smile

Jag tycker jag känner igen nån folkabuss sen förra året, det var en direkt efter backen när man gick upp från parkeringen där x antal människor söp och hade det allmänt trevligt:), men kommer ej ihåg om den var gul tyvärr:/






LocKtar skrev:
Jag har planer på det, camp quake! :F

Jasså var det ni som var Camp Quake förra året?

Har för mig att vi delade ut lite kexchoklad till er sista dagen till er också, vi hade lyckats köpa loss halva kiosken för ett bra pris så vi hade ganska mycket att bjuda påbig_smile

Vi var för övrigt "Mein Kampf"smile uppe vid kraftledningen, det hängde en stor sverigeflagga ovanför tältet.

Corpze
27 juni 2008 · 1 311 Inlägg

Roboo skrev:
Vart en del folk ändåbig_smile   Kanske inte kommer kunna logga in förens det är åkdags så jag önskar alla som ska dit en trevlig festival!


Corpze skrev:
Jag ska dit, måste ju se Slayer samt Volbeat, volbeat är sjukt bra med deras elvisrock! sedan kommer det några okända intressanta Dj´s och maten sen.... Mmmmm

Jag kommer att sitta vid en gul folkabuss vid jet-macken och supa som ett svin! hälsa på vet ja smile

Jag tycker jag känner igen nån folkabuss sen förra året, det var en direkt efter backen när man gick upp från parkeringen där x antal människor söp och hade det allmänt trevligt:), men kommer ej ihåg om den var gul tyvärr:/

Jess det stämmer alldeles utmärkt! Har köpt in massor med öl och sprit, partytält och brassestol nu big_smile längtar smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
27 juni 2008 · 2 933 Inlägg

Jajjemen, haft biljetten länge nu.. synd bara de e så långt dit, fan 200 meter å gå ju ;D

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
NiklasGoransson
27 juni 2008 · 4 Inlägg

Jag kommer dit, ska vara funk på arvikafestivalen men någon avstickare ska det bli för att se och höra Volbeat

Volvo S70 (1998)
LocKtar Herr
27 juni 2008 · 1 722 Inlägg

Urkas skrev:

LocKtar skrev:
Jag har planer på det, camp quake! :F

Är det inte där en viss Stefan brukar hänga?

För övrigt ska jag iiinte dit. Har varit där två år, men sen började allt bara bli skit. All bra musik byttes ut mot pop. Hur mycket synth och psy finns kvar lixom? Nada, med vissa små undantag. Jävla skitfestival är vad det har blivit. :\

Nej, bara en jävla massa idioter o bjudhuven=) camp quake kommer dock inte iår.. för många i styrkan är borta på annat.. hmm

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
NeonX
27 juni 2008 ·

Roboo skrev:
En ynka person?

Måste väl vara fler som ska dit så kom igen nu!

Vem fan kallar du ynka big_smile Jag ska röjja för 5 pers minst!!! vet inte var/hur vi ska bo mer en att vi ska bulta ihop 4partytält och bo under, så om nån ser det så är de bara å gå dit å hojta nått om garaget så bjuder jag på en, endast EN, d.v.s 1st Öl .....eller så gör ni det....hmm, bättre, gör det så bjuder ni på en,två eller många öl wink

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
1 juli 2008 · 2 933 Inlägg

Börjar bli mycke drägg i stan nu tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
Volvo 244 (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang