Jag håller på att planera interiören i min honda "utställningsbil"
jag har köpt ett kit med dvd spelare och 2x7"skärmar billigt av en polare problemet nu är att jag inte vill koppla skärmarna till dvd spelaren utan till en PC som kommer att sitta i bilen.
fins det någon som vet ett bra sätt att konvertera s-video eller aux signal till kompositvideo ?
eller fins det något lättare sätt att koppla skärmarna till datorn ? dom har bara kompositvideo in inget annat för bild överföring
Ett annat problem är att det är 3,5mm stereoplug som går in i skärmen, jag har en kabel som är från vanlig komposit till sån 3,5mm plugg, någon som vet hur en komposit kabel är uppbygd ? är den lätt att tillvärka själv ? menar att byta kontakt på dom
Jag hoppas att ni förstår vad jag menar.
Så fins det någon här som kan svara på dessa frågor skulle jag bil väldigt glad
