26 juni 2008
Trådstartare
Hej!
Kan man ha både bas (lågpassfilter) samt framsystem (högpassfilter) inkopplat samtidit på detta steg. Eller är det antingen eller?
Det är ju 4 kanaler, så man bryggar 2 kanaler å sätter basen på det och ställer det som lågpassfilter och sen dem andra 2 kanalerna till bakhögtalare och ställer det som högpassfilter?
Ganska bråttom svar....