26 juni 2008
Trådstartare
jag har just nu en bas från mds, fanatic 12" 600W 250wrms i sluten låda, spelar med ett dåligt steg från biltema deras näst dyraste,
Slutsteg, High Performance 1000 W
Med inbyggt delningsfilter. Uteffekt vid 2 W: 4 x 100 W, uteffekt vid 4 W: 4 x 80 W, uteffekt vid 4 W bryggkopplat: 2 x 230 W. Förvrängning: £ 0,1 %. Mått: 453 x 230 x 83 mm (lxbxh).
såg på brl attdom hade ett bra pris på ett paket.
GAS 900ALPHAX1600M, ALPHA212 gå in och kolla på hemsidan om ni vill..
Det jag undrar är om det är värt att köpa detta steg för 2000 kr eller ska jag köpa ett nytt steg för dom pengarna till den bas jag har nu??? tänkte att man kanske kan köra biltema steget till 6x9 och 5,25 orna...
vad är bäst?