hallo sen jag fick på baklyktor har bakljuse lyst. bara jag sätter i minus polen så börjar de lysa. och de lustiga är att de lyser hela tiden på alla växlar förutom baken... har fundera länge på vad de kan vara men lyckas inte komma fram till de tänkte om de är nån här som vet??
bakljuse är tänt fast baken inte är i