5132
Sök

Lägga igen handtag.. volvo 740i

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
#1
hej hej..

tänkte jag skulle lägga igen handtagen på min volvo 740i.. behöver lite tips på hur man ska lösa det med öppningen av dörrarna...

vad säger Besiktningen om att dörrarna inte kan öppnas via handtag utifrån`?

har även funderat på att "kapa" bort dropp listerna som går vid taket.. vet inte om det är något och sattsa på men de va bara en tanke...

vill ha lite kommentarer och tipps på detta!

//Bazze
Senast redigerat av Superdtm (27 juni 2008)


i övrigt värdelös.
613 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
#2
ingen som vet vad man kan göra för att öppna dörrarna?


1 311 Inlägg
27 juni 2008
#3
du kan fixa ett "shaved door kit" en polare te mig har fixat ett sånt, verkar funka i bes. för honom

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
27 juni 2008
#4
Kapar du bort dropplisten så sitter taket löst så då får du svetsa fast d med.. en polare gjorde så på sin 242a

767 Inlägg
27 juni 2008
#5
har ett door tuning kit om du vill köpa har inte användt de....wink

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

i övrigt värdelös.
613 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
#6
dieselknackare skrev:
Kapar du bort dropplisten så sitter taket löst så då får du svetsa fast d med.. en polare gjorde så på sin 242a

ajust fan tänkte inte så långt!



Sök