26 juni 2008
Trådstartare
hej hej..
tänkte jag skulle lägga igen handtagen på min volvo 740i.. behöver lite tips på hur man ska lösa det med öppningen av dörrarna...
vad säger Besiktningen om att dörrarna inte kan öppnas via handtag utifrån`?
har även funderat på att "kapa" bort dropp listerna som går vid taket.. vet inte om det är något och sattsa på men de va bara en tanke...
vill ha lite kommentarer och tipps på detta!
//Bazze
Senast redigerat av Superdtm (27 juni 2008)