En dröm har gått i uppfyllelse - min nya bil!

Brandis Diktator
15 juli 2008 · 968 Inlägg

det där är precis så man ska leva, förverkligar man inte sina drömmar, varför ska man då leva? fler borde tänka som dig så slipper dom sitta med sin 40 års kris och slö köra sin drömbil (vilken dröm bil ska ens slö köras? dom sotar ju bara igen då...)

M1cha
15 juli 2008 · 645 Inlägg

Brandis skrev:
det där är precis så man ska leva, förverkligar man inte sina drömmar, varför ska man då leva? fler borde tänka som dig så slipper dom sitta med sin 40 års kris och slö köra sin drömbil (vilken dröm bil ska ens slö köras? dom sotar ju bara igen då...)

Ja, jag uppmanar verkligen folk att leva ut sina drömmar (och drömbilar). Du kanske bara får en chans i livet att kunna äga den och vem fan bryr sig om man är tvungen att ta de där obehagliga lånet för att förverkliga sina drömmar? Jag tycker min bil är värd varenda krona, både i soppapengar och amortering. wink Visserligen har jag inte något jättelån men...

Annars sitter man där, på ålderns höst, med en dödsångest. Carpe diem, seize the day, fånga dagen. Man kan säga det på hur många olika språk som helst... :-)

Tack till er andra!

Senast redigerat av M1cha (15 juli 2008)

Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
turbo_joel
16 juli 2008 · 57 Inlägg

trevligt köp:p   men säger bara SINGEL!!! tycker du den går bra som den gör nu så kommer du skita på dig sen :p

hoppas på 500hk!ää det var i saaben nu hoppas vi på 700hk i supran!! =)
Saab 9-3 sport "sleeper" (2002)
Saab 9-3sc "Carbon Hirsch" (2009)
roxe Jesus didn´† Tap
16 juli 2008 · 1 146 Inlägg

corollaistheshit skrev:
hur fan har du pengar till såna bilar ? även om jag prioriterar! så hade jag inte haft råd! var jobbar du med? riktigt fin bil!  ska du till kinekulle på supra träffen lr?

Man går till banken och lånar pengar tongue Inte många som köper sina bilar kontant direkt. Men gäller ju att man har en hög inkomst så man får lånet.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
VLN denkz
16 juli 2008 · 323 Inlägg

Grattis till en grym bil smile Tror tom jag såg den/dig idag i spånga, kan det stämma kanske ?? smile

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
zijaa Bilmekaniker
16 juli 2008 · 1 354 Inlägg

Grattis till en fet bil! min drömbil är också supra..blir nog en om några år..som sagt grattis! "hoppas du inte bränner kolvarna" hehe

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
M1cha
17 juli 2008 · 645 Inlägg

roxe skrev:

corollaistheshit skrev:
hur fan har du pengar till såna bilar ? även om jag prioriterar! så hade jag inte haft råd! var jobbar du med? riktigt fin bil!  ska du till kinekulle på supra träffen lr?

Man går till banken och lånar pengar tongue Inte många som köper sina bilar kontant direkt. Men gäller ju att man har en hög inkomst så man får lånet.

Visst är det så. Jag har inget gigantiskt lån på min men självklart finns lån, stort som smått. :-)

turbo_joel skrev:
trevligt köp:p   men säger bara SINGEL!!! tycker du den går bra som den gör nu så kommer du skita på dig sen :p

Det är drömmen! big_smile

VLN skrev:
Grattis till en grym bil smile Tror tom jag såg den/dig idag i spånga, kan det stämma kanske ?? smile

Japp, det kan stämma. :-)

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
iceman_21
17 juli 2008 ·

mappade min i tisdags.....samt fick papper på effekt .m.m.mm. smile

TRYIT Teddan
17 juli 2008 · 2 495 Inlägg

Stingeroo skrev:
Kul att du har fått din drömbil! Men jag förstår inte hur man kan ha supra som drömbil när det finns ferrari, lambo, porche etc... Eller pratar vi "drömbil man faktiskt kan komma över" ?

big_smilebig_smilebig_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
17 juli 2008 · 2 495 Inlägg

Larsson_Power skrev:

Niick skrev:

Stingeroo skrev:
Kul att du har fått din drömbil! Men jag förstår inte hur man kan ha supra som drömbil när det finns ferrari, lambo, porche etc... Eller pratar vi "drömbil man faktiskt kan komma över" ?

Varför drömma om ferrari, lambo, porsche, när det finns Bugatti, Saleen och Pagani? cool

Varför drömma om ***-förlängare när det finns riktiga bilar? wink

Exakt så säger folk som inte har råd, svenska avundsjukan är personiferad cool

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
17 juli 2008 · 2 495 Inlägg

roxe skrev:

corollaistheshit skrev:
hur fan har du pengar till såna bilar ? även om jag prioriterar! så hade jag inte haft råd! var jobbar du med? riktigt fin bil!  ska du till kinekulle på supra träffen lr?

Man går till banken och lånar pengar tongue Inte många som köper sina bilar kontant direkt. Men gäller ju att man har en hög inkomst så man får lånet.

och sen även kunna betala lånet, inte många som fattar att man måste ha en bra inkomst om man skall låna till vissa saker..

en del tror ju det bara är att låna, som någon sa till mig , är väll inget märkvärdigt att ha dina bilar , det är ju bara att låna lol.
svara lite och och fråga om nhan hadde räknat ihop vad bilarna kosta och vad det skulle ge i lånekostnad.
skit samma



grattis till trådskaparen som har förverkligat sina drömmar och köpt en bil han har drömt om .

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
M1cha
17 juli 2008 · 645 Inlägg

iceman_21 skrev:
mappade min i tisdags.....samt fick papper på effekt .m.m.mm. smile

Vilket single-kit blev det? big_smile PMa om du inte vill skriva ut det... :-)

Tack till er andra!

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
Sannefjord
17 juli 2008 · 457 Inlägg

Jaa riktigt kul smile Grattulerar smile

Är man klar 2019? Bäsa 30-års presenten!
Audi A6 2.0 TDI S-line "RS6 loket" (2008)
Volvo XC70 D5 Summum "Civilaren" (2007)
BMW 328i Coupé "M-sport" (1997)
M1cha
18 juli 2008 · 645 Inlägg

Sannefjord skrev:
Jaa riktigt kul smile Grattulerar smile

Tackar. :-)

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
roxe Jesus didn´† Tap
18 juli 2008 · 1 146 Inlägg

r-ted skrev:

roxe skrev:

corollaistheshit skrev:
hur fan har du pengar till såna bilar ? även om jag prioriterar! så hade jag inte haft råd! var jobbar du med? riktigt fin bil!  ska du till kinekulle på supra träffen lr?

Man går till banken och lånar pengar tongue Inte många som köper sina bilar kontant direkt. Men gäller ju att man har en hög inkomst så man får lånet.

och sen även kunna betala lånet, inte många som fattar att man måste ha en bra inkomst om man skall låna till vissa saker..

en del tror ju det bara är att låna, som någon sa till mig , är väll inget märkvärdigt att ha dina bilar , det är ju bara att låna lol.
svara lite och och fråga om nhan hadde räknat ihop vad bilarna kosta och vad det skulle ge i lånekostnad.
skit samma



grattis till trådskaparen som har förverkligat sina drömmar och köpt en bil han har drömt om .

Om du läser igen så kanske du ser att jag skrev att "det krävs ju att man har hög inkomst". Man får inget blancolån på 200.000 med inkomst under 350.000 om året. Tror inte alla här tjänar det vitt direkt.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
liddan Oldschool
18 juli 2008 · 299 Inlägg

Haha orkar inte läsa allt ska sova snart:(

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
18 juli 2008 · 744 Inlägg

Niick skrev:

Stingeroo skrev:
Kul att du har fått din drömbil! Men jag förstår inte hur man kan ha supra som drömbil när det finns ferrari, lambo, porche etc... Eller pratar vi "drömbil man faktiskt kan komma över" ?

Varför drömma om ferrari, lambo, porsche, när det finns Bugatti, Saleen och Pagani? cool

varför ens ha såna bilar? roligt ens och kunna äga en sån? skulle ju inte tacka nej till en men skulle då fan inte köpa en,hellre en supra,eller en feeeet sleeper big_smile

Ruuska_
18 juli 2008 · 474 Inlägg

haha 19 bast och redan avverkat sånna bilar och här sitter jag och är också 19bast fast med en volvo 740 big_smile

Men man får gratulera till bilköpet, verkar ju som om du är nöjd iaf big_smile

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
Rwd
18 juli 2008 · 337 Inlägg

Smedhult skrev:

Niick skrev:

Stingeroo skrev:
Kul att du har fått din drömbil! Men jag förstår inte hur man kan ha supra som drömbil när det finns ferrari, lambo, porche etc... Eller pratar vi "drömbil man faktiskt kan komma över" ?

Varför drömma om ferrari, lambo, porsche, när det finns Bugatti, Saleen och Pagani? cool

varför drömma om såna när de finns jänkare?tongue

Saleen är ju jänk...

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
m1ck3h
18 juli 2008 · 280 Inlägg

jag får gratulera smile Min dröm är också en supra smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang