28 juni 2008
Trådstartare
Tja!
Undrar om det är någon som monterat super dtm fälgar på 760? I så fall, hur gjorde ni för att inte det skulle ta i skärmkanterna? Kapade?
Tacksam för svar!
Mvh Elmersson
Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)