7008
Sök

Super Dtm till volvo 760!

194 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
#1
Tja!
Undrar om det är någon som monterat super dtm fälgar på 760? I så fall, hur gjorde ni för att inte det skulle ta i skärmkanterna? Kapade?

Tacksam för svar!

Mvh Elmersson

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)

194 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#2
ingen somgjort detta?

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)

726 Inlägg
30 juni 2008
#3
om du har mutilink så behöver du max ha 5 mm spacers bak, och 20 mm fram tror jag...


194 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#4
spacer?! då tar det ju i annu mer! an ju inte sänka ner bilen helt för det tar i skärmkanten..sad

Den som ingen Turbo har, han får åka utan bar! :)


Sök