Jag plockade fram mina gamla basar ur garaget idag och tänkte se om de går att sälja. Men jag har ingen aning om vad de kan vara värda för jag kommer inte ihåg alls vad jag köpte dom för eller vad det är för styrka på dom (Kan inte så mycke om bilstereo).
2 st "JBL power series" 12 tums basar är det det gäller. skulle tippa på att dom är ungefär 8 år gamla. enda numret som finns på dom är 409, vad det nu kan betyda.
Finns det något värde alls i dom tro och isåfall vad? onödigt att dom ligger i garaget och samlar damm.