Ja som sagt så funkar inte någon av mina elhissar till rutorna. Säkringen är hel och relät är helt. Finns det något som brukar vara fel på dom? Kan inte tänka mig att alla motorer går sönder på en gång.
Den knappdosan man har på förarsidan, kan den tp styra alla? så om den är sönder så går alla?
Ja som sagt så funkar inte någon av mina elhissar till rutorna. Säkringen är hel och relät är helt. Finns det något som brukar vara fel på dom? Kan inte tänka mig att alla motorer går sönder på en gång.
Den knappdosan man har på förarsidan, kan den tp styra alla? så om den är sönder så går alla?
Brukar väl krångla på 740? jag har oxå elhissar.. men går segt som fan att få ner rutorna.. men dom funkar än