3989
Sök

Turbo Timer

Zeb_Swe
29 juni 2008
Trådstartare
#1
Tjena! jag har intföskaffat mig en turbotimer, men nu e det som så att allt e på japanska fast dom sa att det var med en bruksanvisning på engelska men det var det inte..  tyvärr.

Så jag har inte en aning om hur man ska göra? sad

har hört att man kan låsa tänningen om man kopplar fel men vet ej om det stämmer så jag vågar inte prova.

tacksam för svar // Zeb

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 juni 2008
#2
Kan ju iaf börja med att säga att om du har immobilizer i bilen kan du glömma att använda turbo timer.

Eller ja det går ju men det blir istortsett lättare att byta tändningssystem än att koppla in en TT i en bil med immobilizer.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök