Har nu köpt baslåda och slutsteg och alla kablar är dragna.
Jag undrar bara ifall man ska koppla några kablar direkt mellan slutsteget och högtalarna i bilen?
Eller räcker det att dessa bara är koplade till cd-spelaren och att bara basen är kopplad till slutsteget. I manualen står det inget om detta utan där visar dom bara att basen ska vara diekt kopplad till slutsteget.