Hejsan. Jag blev stoppad av snuten igår p g a mina lampor bak som tydligen lever sitt egna liv.
När jag slår på blinkersen så slocknar bakljusen och bromsljusen tänds i kombination med blinkersen som blinkar som den ska. När jag backar så tänd båda blinkersen och backlamporna slocknar tidvis.
Är det någon som har en idé om vad felet kan vara?
Det är dessutom bara sådär när bilen är i rullning, inte när man står stilla