Har köpt någon svart färg som ska va lita glansig med de blir den inte. Har typ 3-4 lager klarlack men de blir som ändå typ matt. Kan de va för de är biltema=)? Under om någon som vet någon bra svartfärg som blir bra? Utan att bli matt? Hemsida? eller så går ju alltid bra=
kan rekommendera Colors blanksvarta sprayfärg, den hittar du i närmsta flügger butik, den e rätt dyr men den kommer ge dig glanset du vill ha det vågar jag (nästan) lova dig
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
kan rekommendera Colors blanksvarta sprayfärg, den hittar du i närmsta flügger butik, den e rätt dyr men den kommer ge dig glanset du vill ha det vågar jag (nästan) lova dig
Låter ju kanon bra. Du har ingen liten aning va de kostar?
Jag rekommenderar också Colors blanksvarta sprayfärg, har använt den själv så jag vet den är bra Ingen aning vad priset är på dom men ca 25 kr st kanske ?
Har målat en moppe en gång i tiden med den färgen så den skall nog duga till ditt ljudbygge också !
Senast redigerat av Criton (30 juni 2008)
Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
Jag rekommenderar också Colors blanksvarta sprayfärg, har använt den själv så jag vet den är bra Ingen aning vad priset är på dom men ca 25 kr st kanske ?
Har målat en moppe en gång i tiden med den färgen så den skall nog duga till ditt ljudbygge också !
nej, den e dyrare än så vill man ha kvalité så kostar det kommer inte ihåg exakt nu, men ligger nog över 100 lappen iaf.
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.