7022
Sök

Spray färg (svart) som glänser iaf lite?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#1
Har köpt någon svart färg som ska va lita glansig med de blir den inte. Har typ 3-4 lager klarlack men de blir som ändå typ matt. Kan de va för de är biltema=)?
Under om någon som vet någon bra svartfärg som blir bra? Utan att bli matt?
Hemsida? eller så går ju alltid bra=

MVH sebban

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

874 Inlägg
30 juni 2008
#2
kan rekommendera Colors blanksvarta sprayfärg, den hittar du i närmsta flügger butik, den e rätt dyr men den kommer ge dig glanset du vill ha det vågar jag (nästan) lova dig tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Rocketdog
270 Inlägg
30 juni 2008
#3
Provat med att vaxa / polera ?

Annars, vad är det du har målat ? En bit trä ? wink
Senast redigerat av Criton (30 juni 2008)

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#4
Criton skrev:
Provat med att vaxa / polera ?

Annars, vad är det du har målat ? En träbit ?

De va ett plastat ljudbygge som jag först la primer på och sedan två lager svert färg, och sist typ 4 lager klarlack.

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#5
brillmongo skrev:
kan rekommendera Colors blanksvarta sprayfärg, den hittar du i närmsta flügger butik, den e rätt dyr men den kommer ge dig glanset du vill ha det vågar jag (nästan) lova dig tongue

Låter ju kanon bra. Du har ingen liten aning va de kostar?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Rocketdog
270 Inlägg
30 juni 2008
#6
Jag rekommenderar också Colors blanksvarta sprayfärg, har använt den själv så jag vet den är bra smile
Ingen aning vad priset är på dom men ca 25 kr st kanske ?

Har målat en moppe en gång i tiden med den färgen så den skall nog duga till ditt ljudbygge också ! wink
Senast redigerat av Criton (30 juni 2008)

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

1 661 Inlägg
30 juni 2008
#7
25:-/St ?!?!?

en vanlig sprayburk brukar väl ligga på runt hundringen?

874 Inlägg
30 juni 2008
#8
Criton skrev:
Jag rekommenderar också Colors blanksvarta sprayfärg, har använt den själv så jag vet den är bra smile
Ingen aning vad priset är på dom men ca 25 kr st kanske ?

Har målat en moppe en gång i tiden med den färgen så den skall nog duga till ditt ljudbygge också ! wink

nej, den e dyrare än så vill man ha kvalité så kostar det wink kommer inte ihåg exakt nu, men ligger nog över 100 lappen iaf.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

811 Inlägg
30 juni 2008
#9
du menar typ 95kr st

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

Rocketdog
270 Inlägg
30 juni 2008
#10
Nu tittade ju massor av folk in och tog sig tid att svara big_smile
Nu får du säkert ordentliga svar wink

Ang. priset så är det länge sen. Och man är ju Finne wink

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.

874 Inlägg
30 juni 2008
#11
tycker iof jag gav ett rätt bra svar hmm

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-


Sök