3963
Sök

Frågor om slutsteg (Bolt B2.350)

583 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#1
Tjenare.

Jag undra om Bolt B2.350 slutsteg är något och köpa?

blev av med allt i bilen för en vecka sen så det måste köpas in lite nytt hmm


8 156 Inlägg
1 juli 2008
#2
Jag är på bra humör idag och fixade till din rubrik.
Läs gärna igenom rubriksreglerna när du får tid.
/Moderator (Phaetoon)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
1 juli 2008
#3
Btw. Det finns ett till salu på blocket.
http://www.blocket.se/vi/16978158.htm?ca=14_s

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

583 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
#4
Tjenare. det är den jag tänkte på. är det något bra ?

Phaetoon skrev:
Btw. Det finns ett till salu på blocket.
http://www.blocket.se/vi/16978158.htm?ca=14_s



Sök