6292
Sök

Gälar till bakrutorna Mondeo kombi 93-00

* Klåpare
1 718 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
Kollade runt på diverse stylingsidor (har gått igenom alla länkar i tråden om stylinglänkar) utan att hitta gälar till bakrutorna till en Mondeo kombi årsmod. 93 till 00. De har nästan samma utförande som Mondeo kombicupé har från bakruta mot c-stolpen. Två gälar.
Enda exemplaret jag har sett sitter på en kombi på Realcar.se på bilden med takvingen FOMO2103273. Realcar trodde det att var ett originaltillbehör, och i vilket fall som helst så behandlade bilden endast vingen. Dalhems brukar ha det mesta, men hittade inget liknande där heller. Finns inte på Bildelsbasen.

Om någon av er vet om de finns att få tag på eller om ni har ett par så vill jag gärna veta det. Håller på att bli galen av allt sökande. Det kan ju vara ett snuskigt bra hemmabygge, men i dagsläget är det inte bekräftat.

Tack på förhand!

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Fri fart för ett fritt folk!
14 911 Inlägg
2 juli 2008
sitter på 93-94 och det är hela rutan som skiljer då det är ventilations galler

enda jag gjorde var att söka på blocket så såg man rätt fort att alla 93 och 94 hade det men ingen 95 och uppåt

sen hurvida man kan hänga i 93-94 rutor och galler i en nyare låter jag vara osagt
Senast redigerat av Growe (2 juli 2008)

Kör fort så hinner inget hända...

* Klåpare
1 718 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
Men ååhh! Du har ju helt rätt! Jag var helt insnöad på att det var tvunget till att vara eftermarknad efterssom jag inte har sett det på riktigt. Nu känner man sig lite lagom dum bara... roll
Tack för hjälpen, nu vet jag iaf hur det ligger till. smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök