´Den sämsta/fulaste stylinggrejen du har monterat.

EvoJenza
1 juli 2008 · 151 Inlägg

Som överskrift. Vilken är den mest fula, korkade opraktiska värdelösa stylingpryl eller trimpryl du har monterat??
Var inte rädda! Jag kan väl börja eftersom att jag startar detta. Hoppas att denna tråden inte dör ut.
Kom igen och håll den vid liv!!

Fick för mej att svetsa en egen rallybur i en gammal 240. Hade kalasfina rör och lade en hel helg nästan på att svetsa om kapa. svetsade ett rör ovanför framsätena då baksätet var utplockat. Dock räknade jag inte med att jag är 185cm lång och det resulterade i att varje brunnslock och asfaltsskarv gav en fin bula
mitt på huvudet.
Gör aldrig om nåt sånt igen.

Senast redigerat av EvoJenza (1 juli 2008)

Volvo 940 "Drifting-släde" (1991)
feffe85
1 juli 2008 · 104 Inlägg

Du e rätt så lång du smile styling / trimpryl.. oj... bra fråga... tror det var den vita huven till min peugeot som vad det mest onödiga smile

Edvinoo Hetast Just Nu!
1 juli 2008 · 1 355 Inlägg

EvoJenza skrev:
jag är 1856cm lång och det resulterade i att varje brunnslock och asfaltsskarv gav en fin bula
mitt på huvudet.
Gör aldrig om nåt sånt igen.

1856cm lång... jääävlar.. att du ens fick plats i bilen överhuvudtaget.

Inspiration comes standard
evilaudio
1 juli 2008 · 16 195 Inlägg

Edvinoo skrev:

EvoJenza skrev:
jag är 1856cm lång och det resulterade i att varje brunnslock och asfaltsskarv gav en fin bula
mitt på huvudet.
Gör aldrig om nåt sånt igen.

1856cm lång... jääävlar.. att du ens fick plats i bilen överhuvudtaget.

18,5 m... skaaaapligt.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
ThimNyberg Janas! lattmask
1 juli 2008 · 177 Inlägg

va dum och köpte en vinge till min 740 (vet inte vad jag tänkte med:|) men den blev inte ens monterad när jag kom hem och såg hur det hade sett ut. Fy F*n! aldrig nå annat än orginal vinge på volvo

den rullar^^
EvoJenza
1 juli 2008 · 151 Inlägg

feffe85 skrev:
Du e rätt så lång du smile styling / trimpryl.. oj... bra fråga... tror det var den vita huven till min peugeot som vad det mest onödiga smile

jaja. lite fel gör vi väl alla big_smile

Vit huv?? kan du förklara det??

Volvo 940 "Drifting-släde" (1991)
EvoJenza
1 juli 2008 · 151 Inlägg

Edvinoo skrev:

EvoJenza skrev:
jag är 1856cm lång och det resulterade i att varje brunnslock och asfaltsskarv gav en fin bula
mitt på huvudet.
Gör aldrig om nåt sånt igen.

1856cm lång... jääävlar.. att du ens fick plats i bilen överhuvudtaget.

Volvo är STORA bilar smile

Volvo 940 "Drifting-släde" (1991)
Soligberg
1 juli 2008 · 6 Inlägg

EvoJenza skrev:
jag är 1856cm lång och det resulterade i att varje brunnslock och asfaltsskarv gav en fin bula
mitt på huvudet.


18,5 meter,  Du borde satsa på basket istället för att svetsa. Fast å andra sidan förstår jag att det tog en  hel helg att bygga, måste ha gått åt mycke rör med tanke på din längd. En fråga bara, vad väger du egentligen?

Edvinoo Hetast Just Nu!
1 juli 2008 · 1 355 Inlägg

större än flygbussar tydligen big_smile

Inspiration comes standard
kolvas
1 juli 2008 · 4 001 Inlägg

jag tycker att alla har snöat in på tryckfelsnisse å inte vad tråden handlar om... lol

Ontopic: satte dit dimljus på en vinterbil, dom höll i nästan 3 timmar big_smile

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Soligberg
1 juli 2008 · 6 Inlägg

Angående din tråd. Den sämsta/fulaste stylinggrejen du har monterat.
Om  man "Råkar" såga Kjolpaketets bakdel i fyra delar så att man inte kan montera dit den. Räknas det då också?

prodrive Avstängd
1 juli 2008 · 962 Inlägg

Jag har bara DEmonterat en av dom fulaste styling grejerna som finns, det var lexusljus big_smile

bmx
1 juli 2008 · 7 100 Inlägg

de måste ha vart cromade navkapslar med spinners big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Mackanol
1 juli 2008 · 2 079 Inlägg

jag vill höra vad "beetelracing" har å säga, han förstörde ju en hel bubbla med massa plast wink
jag själv har satt på silvertejp på min saab

Senast redigerat av Mackanol (1 juli 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
PLindblom
1 juli 2008 · 1 200 Inlägg

prodrive skrev:
Jag har bara DEmonterat en av dom fulaste styling grejerna som finns, det var lexusljus big_smile

Min bilmodell startade trenden med Lexus-lysen. Jag borde därför få dispens smile

OnT: Jag har "monterat" en cigarettändare med Lexus-logo på. Ganska onödig detalj, med tanke på att jag aldrig någonsin rökt och inte planerar att göra det heller.

http://img257.imageshack.us/img257/6973/dscn3863fixframeil7.jpg

MrVain
2 juli 2008 · 904 Inlägg

http://race.sugen.org/albums/album05/S4R.sized.jpg

Gissa hur länge de satt kvar? big_smile

De ska va gött å leva
MilleN
2 juli 2008 · 9 108 Inlägg

Ja det var nog neonet för min del med, även om jag tycker det gjorde sig jäävligt bra på bild så använde jag det aldrig förutom under två fotosessions med Coffe.dk smile Var ju pinsamt att åka runt med hehe. Annars har jag stylat med smak tycker jag smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/736/389798_418l31.jpg

Sedan tycker jag att jag var dum som köpte kompressorsats för dyra pengar när jag fullkomligt hatar att meka. Blev att sälja av den (och förlora drygt 10.000) så fort jag byggt klart och toppackningen sköts på en av dom första provturerna. Men jag kom till Elmia med den i alla fall smile

Frosted
2 juli 2008 · 1 878 Inlägg

måste nog ha varit mina lysrör i bilen. jag jag tog bort efter 6månader som aldrig blev använda. numera skräpar dom bara.

Volvo V70II 2.5FT FWD "Autotech Steg 2" (2010)
tusse82 elektriker
2 juli 2008 · 36 Inlägg

hmmm kolfiber tejp i min gamla saab 9000 tror jag tongue
en klasskompis hade nå neongrönt kladd på sina backspeglar :S
på min A4a tror jag det var cup speglar dom passade inte alls in på bilen så dom åkte bort rätt fort tongue

livet handlar inte om att hitta sig själv. det handlar om att skapa sig själv
Gulmun * Klåpare
2 juli 2008 · 1 718 Inlägg

Kul tråd, jag är mr. been there, done that.. lol

Alu-vinge. På bild var den snygg, men bilaen såg ut som en kundvagn. Tur att lagen fick mig på rätt bana igen. big_smile
Fake luftintag i olika varianter. Ja... Det såg ju så bra ut på bild det med... roll
Spolarmunstycken med blått ljus. Just då tyckte jag att det var ett måste. Aldrig mer.
Kromade minispoilers från Blueride. Var ju snyggt vid alla lyktor fick jag för mig. Eller inte...
Fake skruvskallar mod. insex.
Kromade dörrhandtagscovers.
Blå dioder i lyktor och blinkersglas.
Alla rattmuffar. Den nya är ju alltid snygg. Ett tag iaf..
Biltemas kromade skylthållare med "tribes". Det värsta är att den fortfarande sitter kvar i väntan på att bilen ska bli ombyggd...
Kromlister från Blueride som kläms fast på dörrkanter o.dyl. Satte runt baklucka, motorhuv och dörrarnas ovansidor. Jag var nöjd några dagar, sen orkade jag inte riva bort skiten. Ett halvår senare så hade kromet vittrat bort och fastnat på lacken här och där, listerna var orangea där det hade släppt.
Kromade gummimattor. Passformen för min bil var obefintlig, men det var ju snyggt ändå med knölig "durkplåt" som reflekterade allt interiörljus tyckte jag då.

Det var allt jag kom ihåg på rak arm... Nu kommer ingen ta mig på allvar mer... wink

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang