´Den sämsta/fulaste stylinggrejen du har monterat.

ThimNyberg Janas! lattmask
2 juli 2008 · 177 Inlägg

steifan skrev:

ThimNyberg skrev:
va dum och köpte en vinge till min 740 (vet inte vad jag tänkte med:|) men den blev inte ens monterad när jag kom hem och såg hur det hade sett ut. Fy F*n! aldrig nå annat än orginal vinge på volvo

Haha, vilken vinge var det? Eller vad var det för vinge?

det va hcjs billigaste rea skit såg ut som fan men kostade bara 300

den rullar^^
Halvdan
2 juli 2008 · 94 Inlägg

"Hönstrappan" i bakrutan på min första bil,Volvo 343 GLS -82:a!

Opelmadness German cars, quality and beyond
2 juli 2008 · 8 197 Inlägg

Gulmun skrev:
Vaselin på gängorna första monteringen gör att de inte ärgar fast. Hattarna är jag nöjd med iaf. smile

Hade faktiskt på 5-56 innan jag monterade dom, ändå gick det åt skogen, men men. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
zzzoder
2 juli 2008 · 358 Inlägg

lexus 3D bakljus till bmw E36.. FYFAN!

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
Muttley
2 juli 2008 ·

jappsdämpare som jag hade på galanten jag ägde förr smile de mest onödiga jag köpt till en bil någonsin. bara bröla och bröla och såg fult ut smile, var inne på att montera den på celican men som tur var så passa den inte eller jag orkade inte fixa till rören så den passade smile

sen har man väl köpt en massa skitljus och sådant smile.

Aruzo Ace Ventura
19 januari 2009 · 1 240 Inlägg

Reflexramp till 123an.. passa sådär..INTE!!

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
Mr_EmCom Med.lem
20 januari 2009 · 3 759 Inlägg

zzzoder skrev:
lexus 3D bakljus till bmw E36.. FYFAN!

Nackskott mad


roll

För min del är det nog en Skeva märke på min gamla förstabil, en bajsbrun 240, som tur var så blev det stulet av nån tattarer på skolan..

Senast redigerat av Mr_EmCom (20 januari 2009)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
alexbenhard Hemlig Agent
20 januari 2009 · 1 115 Inlägg

Aruzo skrev:
Reflexramp till 123an.. passa sådär..INTE!!

123an???

Annan växelspaksknopp på min 240 jag hade när jag var 18...

-Mackan- Fire And Silk
20 januari 2009 · 2 254 Inlägg

Fel reflexramp till min första bil (Volvo 740).
https://www1.garaget.org/archive/55/54426/121904/121904-1142738.jpg

Jag hade IKEA stänkisar ala Rally på en Nissan Sunny också, men jag hade monterat dessa som om fjädringen varit stum (2cm ifrån marken), så det tog i över allt när man svängde, men stänkte det gjorde det ju inte heller. big_smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 januari 2009 · 10 427 Inlägg

-Mackan- skrev:
Fel reflexramp till min första bil (Volvo 740).
http://www1.garaget.org/archive/55/54426/121904/121904-1142738.jpg

Ooh.. den där var ju lysande tongue Brukar se lite skevt ut med 'rätt' reflexramp också, då reflexrampen
nästan alltid har en annan nyans än bakljusen.. hehe.. men den där var lite kul wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
mastrovious
20 januari 2009 · 627 Inlägg

Fejkad GPS antenn (hajfena) på min gamla S40. Tog bilen till affären, ca 1 km landsväg, körde väl knappt mer än 70 km/tim. Det var det sista jag såg av den...

Insåg dessutom efteråt att jag blev blåst då jag gav 250 kr för den! lol Nöjd som få efter det!

We Ride Togheter, We Die Togheter!
MrTobias
20 januari 2009 · 1 297 Inlägg

antennen min. Tar inte upp en enda radiokanal smile

FL3JM Inga konstigheter
20 januari 2009 · 2 064 Inlägg

Känner en polare som kittade sin bil med nån billig aluvinge, sen körde han i 180 och så sprack/knäcktes vingen på mitten. Bra grejjer. Inte så mycket Alu i den vingen förrutom själva hållarna kanske. smile

Sen har man ju självklart köpt alu-ventilhattar som fastnat ordentligt, slutade med att jag fick fixa helt ny ventil på ena däcket. hmm

Larsson_Power Saabvilde!
20 januari 2009 · 1 708 Inlägg

Satte in såna här styling pedaler i min 9000. Vafan tänkte ja med? Iofs kostade dom 49:- kanske var därför jag ville prova. Dom åker iallafall FETINGBORT och nya original gummin kommer att monteras!

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
Kesler
20 januari 2009 · 3 650 Inlägg

Gulmun skrev:
Kul tråd, jag är mr. been there, done that.. lol

Alu-vinge. På bild var den snygg, men bilaen såg ut som en kundvagn. Tur att lagen fick mig på rätt bana igen. big_smile
Fake luftintag i olika varianter. Ja... Det såg ju så bra ut på bild det med... roll
Spolarmunstycken med blått ljus. Just då tyckte jag att det var ett måste. Aldrig mer.
Kromade minispoilers från Blueride. Var ju snyggt vid alla lyktor fick jag för mig. Eller inte...
Fake skruvskallar mod. insex.
Kromade dörrhandtagscovers.
Blå dioder i lyktor och blinkersglas.
Alla rattmuffar. Den nya är ju alltid snygg. Ett tag iaf..
Biltemas kromade skylthållare med "tribes". Det värsta är att den fortfarande sitter kvar i väntan på att bilen ska bli ombyggd...
Kromlister från Blueride som kläms fast på dörrkanter o.dyl. Satte runt baklucka, motorhuv och dörrarnas ovansidor. Jag var nöjd några dagar, sen orkade jag inte riva bort skiten. Ett halvår senare så hade kromet vittrat bort och fastnat på lacken här och där, listerna var orangea där det hade släppt.
Kromade gummimattor. Passformen för min bil var obefintlig, men det var ju snyggt ändå med knölig "durkplåt" som reflekterade allt interiörljus tyckte jag då.

Det var allt jag kom ihåg på rak arm... Nu kommer ingen ta mig på allvar mer... wink

Herregud, det va typ det värsta jag läst på länge hmm Du har verkligen provat all ghetto styling tongue

Senast redigerat av Kesler (20 januari 2009)

Aruzo Ace Ventura
20 januari 2009 · 1 240 Inlägg

alexbenhard skrev:

Aruzo skrev:
Reflexramp till 123an.. passa sådär..INTE!!

123an???

Annan växelspaksknopp på min 240 jag hade när jag var 18...

Min gamla mercedes w123 diesel wink

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
smekt_banan folkvagn performance
20 januari 2009 · 60 Inlägg

måste vara m3 speglar manuella som man får gå ur bilen o ända för dom inte har någon spak tongue eller så va det växelspaken som egentligen ska sitta på en automat lossnade hela tiden:P

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
20 januari 2009 · 5 753 Inlägg

"Vilken är den mest fula, korkade opraktiska värdelösa stylingpryl"



Måste ha varit när man körde epa och montera neon, usch, värre fjortis styling får man ju leta efter, vettefan vad jag tänkte med.. Men får skylla på att jag var 16år och körde epa tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Germax
20 januari 2009 · 12 086 Inlägg

Jag tejpade ögonlock med carbontejp på min förstabil, lovar, ska aldrig göra det igen smile

leksak Kanon..
20 januari 2009 · 1 473 Inlägg

Har köpt en såndär kromlist till nederkanten av bagageluckan som ligger hemma o skräpar.
Jävla ebay som gör att man köper massa skit big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang