´Den sämsta/fulaste stylinggrejen du har monterat.

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
4 februari 2009 · 1 948 Inlägg

Massa onödigt vill man ju prova hela tiden, men oftast så ser det inte så illa ut som det skulle kunna göra, i mitt fall åtminstånde... eftersom att jag inte fallit för saker som fejk krom/scoop/ventiler och dylikt. Har inte heller haft jättemycket "skit" monterat på en gång.

Min 18 års bil var rena "fjortis raggarbilen" med...
1: Klistermärken alá tribal, med helt fel storlek för bilen.
2: japsdämpare, som jag felmonterade så den hängde ner i bakkanten för att jag inte orkade bygga om avgassystemet.

Detta på en 850 -92 med 140hk, givetvis tyckte man att man var häftig som fan men nu när man tänker tillbaks så blir man mörkrädd.

En helt meningslös sak som jag inte kan sluta med är tärningar i backspegeln, har haft det på VARENDA a-traktor och bil jag haft... blivigt som en vana liksom, testat att plocka bort dem flera gånger men känns så mysigt o hemtrevligt när dem sitter där så...

Har T.O.M haft samma tärningar sen jag var 16 (fyllt 20 nu) så i 4 år och i 5 bilar och 2 a-traktorer, har dem hängt med...

Det är nästan så man skäms lite....

Senast redigerat av AcesHigh666 (4 februari 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
bad-reaper
2 april 2009 · 198 Inlägg

min slutburk på golfen!

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!
Jolle87
2 april 2009 · 1 585 Inlägg

Måste nog ha varit överdragsklädslen jag hade i min första bil haha:P Riktigt fult och skulle aldrig sätta in sånt i en bil igen. Sen även neonet som jag hade på första bilen var också riktigt fult, Och sen spolarmunstycken med dioder i haha. Får ju rysningar när man tänker tillbaka på det:P

Senast redigerat av Jolle87 (2 april 2009)

feffe85
11 april 2009 · 104 Inlägg

EvoJenza skrev:

feffe85 skrev:
Du e rätt så lång du smile styling / trimpryl.. oj... bra fråga... tror det var den vita huven till min peugeot som vad det mest onödiga smile

jaja. lite fel gör vi väl alla big_smile

Vit huv?? kan du förklara det??

oj lite gammalt svar men ändå: jag hade en vit och en röd peugeot en gång i tiden.. hehe...
det blidde så att jag tog den vita huven o satte på den röda.. "för det blev finare" eller nåt, vet inte hur jag tänkte.. skrotade iaf båda bilarna kort där efter tongue

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
22 maj 2009 · 1 123 Inlägg

de var en limosin vinge på en 740 som jag hade jag skäms fortfarande

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
22 maj 2009 · 1 898 Inlägg

Minister skrev:

prodrive skrev:
Jag har bara DEmonterat en av dom fulaste styling grejerna som finns, det var lexusljus big_smile

Min bilmodell startade trenden med Lexus-lysen. Jag borde därför få dispens smile

OnT: Jag har "monterat" en cigarettändare med Lexus-logo på. Ganska onödig detalj, med tanke på att jag aldrig någonsin rökt och inte planerar att göra det heller.

http://img257.imageshack.us/img257/6973 … ameil7.jpg

Men fan så snyggt det var! big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang