Jag hade tänkt att koppla så att sidoblinkersena lyser, så letade jag åt kabeln uppe vid fjäderbenet vid nån koppling där och hitta rätt, drog en kabel från positionsljusets + kabel till den, men så när jag sätter ihop allt så smäller säkringen ? Nån som vet vad man gjort för galet?
Inte 100% men till 25 iaf ;D haha jag tog en mulitmeter och sumrade och hittade så jag tyckte att det borde ju vara rätt? Men kanske inte. nån som vet hur man annars drar kabeln för lättaste?