4658
Sök

Ang, fastmonterad telefon volvo s80

Personbils tekniker
238 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
#1
Tjenare. har en volvo s80 med telefon i och jag får den inte att funka.
kommer in på menyer och så men kan inte ringa. nån som vet vad det kan vara som strular??
har provat med både halebop och telia 2G


puff
8 juli 2008
#2
Antar att du har likadan telefon som mig i bilen.
Går det inte att ringa till den heller? Har du telefon i mittenfacket också? Kollat så att den ligger rätt?
Mvh

Personbils tekniker
238 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
#3
Ja har kollat att telefon sitter fast och när jag ringer till den så säger rösten : "det nummer du önskar nå är för tillfället stangt för inkommande samtal" är det fel på själva telefon då?


puff
8 juli 2008
#4
_740_power skrev:
Ja har kollat att telefon sitter fast och när jag ringer till den så säger rösten : "det nummer du önskar nå är för tillfället stangt för inkommande samtal" är det fel på själva telefon då?

Fungerar sim-kortet i en vanlig mobil?

Personbils tekniker
238 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
#5
Ja det gör det hmm


puff
8 juli 2008
#6
Kanske är mjukvaran som spökar, eller så är det bara några inställningar i menyerna som ska justeras.

Personbils tekniker
238 Inlägg
8 juli 2008
Trådstartare
#7
Jo får vell höra med volvo, jobbigt att betala så mycket pengar bara sad



Sök