4667
Sök

Hjälp ang slutsteg sammt bas..

RM-operatör
667 Inlägg
11 juli 2008
#21
Aha, då förstår jag=)
Men jo, det steget borde ju fundera. Är du inte nöjd så kan du ju alltid uppgradera senare.
Mycket handlar om att pröva sig fram till vad man är nöjd med.
När det gäller att lyssna på andra så är det ju bara HUR man kopplar och så, som man kan ta till sig, vad som låter bra eller inte är en smaksak.
Så kör på CA21;an du, tycker du att det är lite knapert så stega upp lite.


Mollllgan
13 juli 2008
Trådstartare
#22
En sista fråga då bara.. Är skillnaden stor på en Blaupunkt rörbas 12# och en Mutant 10" x 2?

Kan ju vara lite svår fråga men bara nyfiken???


Sök