Har en Volvo 850 Turbo -94 med originalstereon. Farsan hade en Volvo effektförstärkare på 4*20W liggande som jag tänkte montera (originaltillbehör). Men jag lyckades inte hitta någonstans att montera detta, och efter ett tags letande i Vadis börjar jag misstänka att detta slutsteg endast kan passas in i kabelhärvan i senare årsmodeller. Är det så, och går det i sådana fall att sprätta upp kabelhärvan på något roligt ställe och koppla in?
Någon som har bra koll på detta?
Mvh