4615
Sök

Hög lågnivåadapter?

767 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
#1
Vilken hög- lågnivåadapter skall man ha när ja kollar på mds hemsida så finns de 2 det skall vara till en saab har frågat dom men man får ju inget svar... någon som vet? vill kunna koppla in ett steg till o koppla in lite fler högtalare

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

21 761 Inlägg
10 juli 2008
#2
Jag hittar bara en iaf: www.mds.se/?artnr=hla200

Däremot finns den på två olika ställen, dels vid "lågnivåkablar" och dels vid "delningsfilter". Det är dock samma adapter smile.

767 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
#3
ok tack

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se


Sök