12 juli 2008
Trådstartare
Nu har jag provspelat nya lådan i 240n, och det var mer basljud när alla dörrar var öppna, än då dom var stängda.
Det är två DLS w710 som sitter i en bandpass byggd efter DLS' lådförslag, dock minskad volym av vb2 då rören är utdragna ur lådan typ 5½cm.
Min första tanke var att utrymmet i kupén inte räcker till då dörrarna är stängda, och då ska rören kanske kortas ?
Ja jag vet inte riktigt.. Hjälp och råd vore uppskattat.
Senast redigerat av nonamer (16 juli 2008)