Kolfiberhuv eller inte?

Encored
13 juli 2008 · 36 Inlägg

Sitter just nu i valet och kvalet utav att beställa en kolfiberhuv till bilen.
Blir det snyggt med silvrig bil, svarta fälgar och en kolfiberhuv eller kommer det se skumt ut?

L_M3lin
13 juli 2008 · 191 Inlägg

foto shopa lite och testa de brukar bli de bästa om man vill se hur de kommer se ut

Encored
13 juli 2008 · 36 Inlägg

Tänkte jag inte ens på, ska fixas med en gång smile

Baebis Fotointresserad.
13 juli 2008 · 230 Inlägg

Personligen tycker jag att du ska köra med vanliga smile

_VeNoM_ Giftig
13 juli 2008 · 419 Inlägg

Jag röstar för att du behåller den huv du har, Ser så pass bra ut nu tycker jag smile

LTJD
Volvo S70 2.5T VIP "Silver Flash" (1999)
Helknas
13 juli 2008 · 534 Inlägg

Kolfiberhuv tycker jag smile

I do whatever the voices in my head tell me to do!
BMW e30 v8 Supercharger "Next level" (1990)
-Akerfeldt-
13 juli 2008 · 2 638 Inlägg

Behåll den som sitter på tycker jag

TengarN
13 juli 2008 · 98 Inlägg

kolfiberhuv blir nog snyggare

Renault Mégane Coupé "MaggaN" (1998)
Rallyhalle
13 juli 2008 · 4 299 Inlägg

Om du ska ha kolfiber tycker jag nog att du ska lacka tak o baklucka svart lr nån annan matchande nyans.

//Jacob

NissanMotorsport
13 juli 2008 ·

Sorry att ja lånar tråden lite, men gäller nästan samma sak här, men ja funderar på kolfiberhuv eller att bara lacka huven svart.. har inga pengar riktigt för en kolfiber huv..  så vad tycker ni om svartlackerade huvar? ser det för billigt ut eller sÅ? smile

engineaddict
13 juli 2008 · 1 060 Inlägg

Kolfiberhuv tycker jag iaf wink

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן
biltemaanstalld badboy for life
13 juli 2008 · 356 Inlägg

har själv gått i tankarna att skaffa en kolfiber huv men skulle i så fall lackerat den i samma färg som bilen vet att det finns lackerare som gör det men det ska vara ett j-a jobb att göra detmin tackvinge är en kolfiber vinge som är lackad i bilens färg satt på när jag köpte den:D

Encored skrev:
Sitter just nu i valet och kvalet utav att beställa en kolfiberhuv till bilen.
Blir det snyggt med silvrig bil, svarta fälgar och en kolfiberhuv eller kommer det se skumt ut?

leva bör man ändå dör man
Volvo v40 T4 fas2 "the wilde one" (2003)
Encored
13 juli 2008 · 36 Inlägg

Verkar vara en del som tycker att kolfiberhuv hade varit snyggt, nya vingen som är beställd har ju kolfiber i mitten därför jag funderar på en huv i kolfiber smile

Mortalis VW-nörd?
14 juli 2008 · 4 332 Inlägg

Hade vart snyggt med kolfiberhuv och taket i kolfiber i så fall, åså kanske sen bakluckan, men de e ju ja de smile behöver ju inte ta allt på en gång för de ska bli snyggt, blir de ju ändå

Pellefax
14 juli 2008 · 644 Inlägg

Köp en kolfiberhuv,men lacka den i samma färg som bilen,annars ser det ju för jävligt ut..

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
14 juli 2008 · 963 Inlägg

Jag är också inne på att köpa kolfiberhuv/bagagelucka. Ringde bilprovningen och frågade om vad de skulle säga om jag även bytte tak. Han som svarade på teknisk support kunde inte säkert svara.

Någon som vet hur det är? Hur vet man om bilen är "helbilsgodkänd"? Om bilen _inte_ är helbilsgodkänd, får man byta tak då?

Encored
14 juli 2008 · 36 Inlägg

Mortalis skrev:
Hade vart snyggt med kolfiberhuv och taket i kolfiber i så fall, åså kanske sen bakluckan, men de e ju ja de smile behöver ju inte ta allt på en gång för de ska bli snyggt, blir de ju ändå

Har faktiskt funderat på precis de du skrev!
Isåfall blir det kolfiberfolie på taket, ger mig inte in på att byta taket smile

roxe Jesus didn´† Tap
14 juli 2008 · 1 146 Inlägg

Kör på kolfiberhuv, det är snyggt på silvriga bilar. Speciellt Supra wink Ska själv beställa men min ska lackas.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Jimm
14 juli 2008 · 1 661 Inlägg

Nejnej nej, Skaffa en glasfiberhuv och lacka den i bilens färg. Det har jag, ser sjukt najs ut.

Encored
14 juli 2008 · 36 Inlägg

Hardjim skrev:
Nejnej nej, Skaffa en glasfiberhuv och lacka den i bilens färg. Det har jag, ser sjukt najs ut.

Vet du var man får tag på en glasfiberhuv till Supra, eller är det något man får fixa själv?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang