va ska du ha många till? bättre o lägga pengar på lite bättre kvalitet än kvantitet o bygga en bra och riktigt låda.. och varför inte större än 6.5? platsbrist ? vart ska de sitta i bilen dörrsidorna lr?
man får ju så sjukt rapp bas när man kör me många små element..
va får dom kosta då??
precis så jag tänkte vill helt inte lägga över 10 000 på basarna.. har itne så mycket pengar över nu då jag precis köpt framsystem o 2500 steget kostade en del det med
lådan kommer byggas riktigt seriöst i 22 hdf
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !