Tjenna tack för snabbt svar.. Jo då jag e väll nöjd med ljudet.. vågar ju inte dra på riktigt nu när det e "nytt" Men men får la se hur det ska sluta.. men i värsta fall så får jag väll köpa 2 st nya 10 " o behålla lådan.
saken e den att den lådan är byggd för just de basarna som sitter i, ska du ha andra basar så måste du bygga en ny låda som passar just dom.
Hahhah okej ne men jag plockar bort hela fronten på lådan o behåller bakstycket sammt sidorna det bör väll funka??? Annars så köper jag ny låda hela skiten=)
en aktivlåda har ju inbyggt slutsteg, så har du redan ett slutsteg så e de ju ingen mening å köpa en sån.
Men då måste väll aktiv låda vara det bästa vad gäller prestanda??? Då är ju steg perfa för bas osv??? eller?
både och. de gör ju installatioen mycke lättare, så till vanligt "svenssonPOP" så duger en aktiv mycke bra men ska man bygga nå större seriöst så e de bättre me separat steg.
en aktivlåda har ju inbyggt slutsteg, så har du redan ett slutsteg så e de ju ingen mening å köpa en sån.
Men då måste väll aktiv låda vara det bästa vad gäller prestanda??? Då är ju steg perfa för bas osv??? eller?
både och. de gör ju installatioen mycke lättare, så till vanligt "svenssonPOP" så duger en aktiv mycke bra men ska man bygga nå större seriöst så e de bättre me separat steg.
Okej ja mn nu känns det lite roligare när man fått svar på sina frågor. Kan ta o ringa BRL o söka jobb hoss dem. Kan skilja på Aktiv o passiv baslåda=)
Nej men tack så mkt för hjälpen nu ska jag ta o glida en runda i bushen o se om nån älg blir impad av min ev sprängda baslåda=)
Nu är det som så att ibland så försvinner basen och kommer direkt igen. Men under tiden som basen försvinner så skorrar bara basen???
Vad är detta för fel tro??
Mvh
Den försvinner liksom bara 1 sekund men återkommer direkt igen. Men jag vet ju att detta inte är normalt iaf=) Kondensator är väll inget som jag behöver nu??? Har ju en Mutant 10" x 2 Och ett dls steg "ca21"
Nån som kan hjälpa mig? Ska snart ut på långfärd och vill ha ljud i bilen=) Kan det möjligtvis vara jorden??? Den sitter fastskruvad i bältesbulten under sätet.