R sport läpp och add on kjolar vart?

Hgv_racing
14 juli 2008 · 5 Inlägg

tjena skulle vilja veta vart man kan få tag på en R-sport läpp till 940 och vanliga volvo add on sido kjolar nånstans??

mvh hgv_racing

Opel Rekord 2d "pärlan" (1973)
Haniball_s
14 juli 2008 · 455 Inlägg

du kan köpa mina addon kjolar om du vill hehe

>syns man inte finns man inte<
Volvo_Mannen Volvoskadad
14 juli 2008 · 6 017 Inlägg

menar du addonläppen till 940 finns den att beställa hos volvo (köpte en för en månad sen) sidorna får du leta begagnatmarknaden, men det finns dom som gjuter av dom i glasfiber, vet ej kvaliteten på dessa

Jonas
Saffranskalle Palfinger tekniker
14 juli 2008 · 1 248 Inlägg

Volvo__Mannen skrev:
menar du addonläppen till 940 finns den att beställa hos volvo (köpte en för en månad sen) sidorna får du leta begagnatmarknaden, men det finns dom som gjuter av dom i glasfiber, vet ej kvaliteten på dessa

du hade nog en jäkla tur då för dom går inte att få tag på längre

Volvo Xc70 (2001)
Volvo_Mannen Volvoskadad
14 juli 2008 · 6 017 Inlägg

volvo_245 skrev:

Volvo__Mannen skrev:
menar du addonläppen till 940 finns den att beställa hos volvo (köpte en för en månad sen) sidorna får du leta begagnatmarknaden, men det finns dom som gjuter av dom i glasfiber, vet ej kvaliteten på dessa

du hade nog en jäkla tur då för dom går inte att få tag på längre

det måste jag ha haft då! big_smile

Jonas
Saffranskalle Palfinger tekniker
14 juli 2008 · 1 248 Inlägg

Volvo__Mannen skrev:

volvo_245 skrev:

Volvo__Mannen skrev:
menar du addonläppen till 940 finns den att beställa hos volvo (köpte en för en månad sen) sidorna får du leta begagnatmarknaden, men det finns dom som gjuter av dom i glasfiber, vet ej kvaliteten på dessa

du hade nog en jäkla tur då för dom går inte att få tag på längre

det måste jag ha haft då! big_smile

men jag vet inte om det går att beställa löst men jag har kollat på hela luftriktarsatsen (som det heter enligt volvo) och då går det inte att köpa. men det kan finnas hos enskilda försäljare som inte har sitt lager kopplat med volvo

Volvo Xc70 (2001)
isak90
14 juli 2008 · 1 997 Inlägg

Jag har ett par i glasfiber som du kan få köpa om du vill. Hör av dig via pm eller gb om det är intressant.

// Fredrik

Volvo_Mannen Volvoskadad
14 juli 2008 · 6 017 Inlägg

volvo_245 skrev:

Volvo__Mannen skrev:

volvo_245 skrev:

du hade nog en jäkla tur då för dom går inte att få tag på längre

det måste jag ha haft då! big_smile

men jag vet inte om det går att beställa löst men jag har kollat på hela luftriktarsatsen (som det heter enligt volvo) och då går det inte att köpa. men det kan finnas hos enskilda försäljare som inte har sitt lager kopplat med volvo

sidorna var tvärslut, även de dyra, men främre luftriktare fanns iaf

Jonas
Draken
15 juli 2008 · 192 Inlägg

Volvo__Mannen skrev:
menar du addonläppen till 940 finns den att beställa hos volvo (köpte en för en månad sen) sidorna får du leta begagnatmarknaden, men det finns dom som gjuter av dom i glasfiber, vet ej kvaliteten på dessa

Vilken Volvo butik i Örebro köpte du Add on läppen ifrån?

Volvo_Mannen Volvoskadad
15 juli 2008 · 6 017 Inlägg

Draken skrev:

Volvo__Mannen skrev:
menar du addonläppen till 940 finns den att beställa hos volvo (köpte en för en månad sen) sidorna får du leta begagnatmarknaden, men det finns dom som gjuter av dom i glasfiber, vet ej kvaliteten på dessa

Vilken Volvo butik i Örebro köpte du Add on läppen ifrån?

Rejmes i bettorp

Jonas
bmx
15 juli 2008 · 7 100 Inlägg

spoilershop.se kanske

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Bos
15 juli 2008 · 264 Inlägg

Frontläppen til 940 finns att beställa på Volvo, lite dyr bara, dom skulle ha 2900 för den när jag var där för några veckor sen=)

Volvo v70 (2008)
Volvo_Mannen Volvoskadad
15 juli 2008 · 6 017 Inlägg

Bos skrev:
Frontläppen til 940 finns att beställa på Volvo, lite dyr bara, dom skulle ha 2900 för den när jag var där för några veckor sen=)

japp den kostar lite, men jag gav 2400 har jag för mej (lite rabatt)

Jonas
M.Persson
15 juli 2008 · 461 Inlägg

2400:O
Jag gav 800kr för min på tpc klubbens forum, fy fan för dom pengarna kan ni ju köpa en färdig 850 r-front till bilen istället:)

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE
Volvo_Mannen Volvoskadad
15 juli 2008 · 6 017 Inlägg

M.Persson skrev:
2400:O
Jag gav 800kr för min på tpc klubbens forum, fy fan för dom pengarna kan ni ju köpa en färdig 850 r-front till bilen istället:)

nej usch, vill ha addonläppen! big_smile

Jonas
M.Persson
15 juli 2008 · 461 Inlägg

För ett sånt SVIN pris, visst köpte den själv och tycker den är snygg och så, men är fortfarande bara en LÄPP för nära 3000KR!

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE
Calle_86
30 september 2008 · 19 Inlägg

Såg nu att hällsjö har börjat sälja Add on kit i glasfiber. Nån som har köpt där ifrån och vet hur passformen är och så?

Volvo V70 "R-Design" (1998)
Draken
30 september 2008 · 192 Inlägg

Calle_86 skrev:
Såg nu att hällsjö har börjat sälja Add on kit i glasfiber. Nån som har köpt där ifrån och vet hur passformen är och så?

Det skulle jag oxå vilja veta roll

Draken
13 november 2008 · 192 Inlägg

Nu har jag köpt Add on läppen från hällsjö och den kan jag rekommendera!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang