15 juli 2008
Trådstartare
Hej, har nyss införskaffat mig ett nytt kitsystem, Mtx Thunder 5.25" som sitter monterat på org platsen i framdörrarna, med diskanten på instrumentpanelen.
Nu till min fråga. har ett 4" kitsystem som ligger här hemma och skräpar, detta är kvalitéts-grejer, så jag tänkte plasta lådor till dem och ha dem på hatthyllan.
hur kommer ljudbilden bli då? kommer det bli den överväldigande känslan som jag har tänkt mig, eller kommer det bli piss? hade tänkt driva dem och framkitet på samma steg, och köpa ett nytt med lite mer kräm i till basarna, om detta blir av alltså.
Tycker det är synd att dem bara ligger och skräpar.
MVH / Peter