15 juli 2008
Trådstartare
Har ett slutsteg o baslåda som måste kopplas in... alla kablar utom lågnivånvar redan på plats när jag köpte bilen, men ja kan inte koppla in lågnivån själv. Å sen har någon klant klibbt av isokablarna o tejpat ihop steriokablarna med varandra, å nu går säkringen så fort man startar, så nya kablar måste dras oxå. Någon som vet någon kunnig person eller någon firma som gör detta i värmland?