4988
Sök

900ans SID

1 247 Inlägg
15 juli 2008
Trådstartare
#1
Tänkte kolla om ngn vet om man kan byta ut SID1 mot tex SID2 eller SID3. Bil ifråga är NG 900. Det är ju lite trist att endast ha en pyttedisplay som visar yttertemperatur!


Diktator
433 Inlägg
23 oktober 2008
#2
Nej, du kan inte byta så. Det är helt annan programvara i SID 1 och 2 och dom kräver vissa saker från bilen som inte din bil har...

Varför köra sakta när man kan köra fort?


Sök