Vart kan man köpa gt4 motorer?

ToyotaCelicax
16 juli 2008 · 21 Inlägg

Tjenna! Jag undrar var man kan köpa GT4 motorer till toyota celica 1988-89? kom med så många förslag om sidor ni vet o kan! thx! wink

Portal Filkörning?
16 juli 2008 · 852 Inlägg

www.blocket.se

www.lagabasen.se

titta in på en skrot och kika.

det är väll de jag kan komma på just nu... annars finns det säkert en Toyotaklubb bara å googla lite cool

Rille0
16 juli 2008 · 2 021 Inlägg

inte det lättasste och få tag på, men det finns

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
bazooka_
16 juli 2008 · 406 Inlägg

beror väl på om du måste ha hela motorn, vissa saker på 3sge är samma som 3sgte, nu är inte jag någon toyota expert men min polare kan en hel del om det där.

:DPlattan i mattan:D
Rille0
16 juli 2008 · 2 021 Inlägg

bazooka_ skrev:
beror väl på om du måste ha hela motorn, vissa saker på 3sge är samma som 3sgte, nu är inte jag någon toyota expert men min polare kan en hel del om det där.

andra kolvar är det ända tror jag + oljesprut under kolvarna på gt4 motorn, annars så har gti motorn lite annat insug och vassare kammar så om du turbokonverterar den rätt så borde du få ut lite mer än en org. gt4 motor

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
20 juli 2008 · 145 Inlägg

jag köpte min motor igår.. tongue (3s-Gte) å den hittade jag på toyotaklbbens hemsida.. där e det alltid grabbar som kan.. smile men 3s-Gte gen 1 ska väl inte vara så himla svårt.. men jag avråder dig att gå til skroten.. jag fick ett pris på en 3s-Gte gen2a på 23 900:- å det är det fan inte värt..

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang