4200
Sök

dimljus saab 9000 -93

4 663 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
#1
Hallo

Ska byta lamorna i mina dimljus  till saaben men undrar vilken lampa det är?
vet att i de senare modellerna av 9000 har H3 lampa. är det samma för mig ?
Jag har H4 i mina halvljusen,  kan det vara så att det samma i dimljusen fast starkare ?

hjälp mig

* Klåpare
1 718 Inlägg
31 juli 2008
#2
Det är vanligast med H3-lampor på 55W i dimljusen på de flesta bilar. Ta ut en dimljuslampa och kolla, det är enklast.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

4 663 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
#3
Gulmun skrev:
Det är vanligast med H3-lampor på 55W i dimljusen på de flesta bilar. Ta ut en dimljuslampa och kolla, det är enklast.

tackar  har fått reda på att det är H3  lampor på annat håll, men tackar för svar big_smile
mvh robin


Sök