2355
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

V-Power
1 186 Inlägg
10 februari 2012
CHEEVA skrev:
R1kard skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … 7fea38.jpg

Räknas denna som "riktig" racer eller? tongue

Föresten vad hade du tänkt köra för typ av hoj om du tycker att R6:an är för klumpig för bana?

hade tänkt mig en honda rs125 smile 250 finns det ju inget mästerskap för längre utan körs endast som cup, synd för att gasa lite 250 hade varit jävligt kul !

Hehe ja ok dem är rätt smidiga, då förstår jag att R6:an lätt blir "klumpig" big_smile

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

V-Power
1 186 Inlägg
10 februari 2012

/ ///______]
.) . /(_)
/__/

248 Inlägg
10 februari 2012
CHEEVA skrev:
R1kard skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … 7fea38.jpg

Räknas denna som "riktig" racer eller? tongue

Föresten vad hade du tänkt köra för typ av hoj om du tycker att R6:an är för klumpig för bana?

hade tänkt mig en honda rs125 smile 250 finns det ju inget mästerskap för längre utan körs endast som cup, synd för att gasa lite 250 hade varit jävligt kul !

Blir nästan sugen på att skruva ihop min gamla rgv 250 nu. Gammal bancykel som det just nu sitter en vässad xt 629cc i.

You can´t write fun with a straight line.

1 854 Inlägg
10 februari 2012
twin_cam skrev:
Har du lite koll på hur hojen är uppbyggd tror ja knappast du ens behöver en instruktion faktiskt, XT660 är inget high-tech wink

Har aldrig skruvat hoj men får väl börja peta bort lite plast så man ser nått då smile

Men antar att man ska akta sig för dämparen så man inte får den i nyllet tongue

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
11 februari 2012
åååååååkäj, nu äre dags å byta bromsklossar bak på min XT, är dock helt färsk vad gäller MC och undrar således vad man ska satsa på för belägg, standardbelägg ska det vara såklart, dels för att det är bak och dels därför att ptja, en XT går inte så jävla fort öht... så vad ska man ha? vad ger mest belägg/krona? enda kravet jag har är att de ska vara tysta så man slipper skämmas när man ska stanna i korsningar etc...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Administratör
2 981 Inlägg
11 februari 2012
Trådstartare
Köp original...

En kopp av den svarta såsen...

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
11 februari 2012
will do
får ringa till mascot på måndag...

Numera leg. grusligist!

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
14 februari 2012
Mc-handlarna börjar köra sina vårkampanjdagar nu, Mascotmotor i Nässjö verkar vara först ut häromkring med öppet hus 25-26/2 (lör+sön)

Numera leg. grusligist!

Administratör
2 981 Inlägg
14 februari 2012
Trådstartare
En sväng till mascot är en självklarhet såhär på vårkanten ! Tyvärr tycker jag dom är lite trångbodda men det brukar vara gemytligt för det!

Smålänning
7 887 Inlägg
14 februari 2012
Blir absolut en tripp till Mascot iår igen, har vart där tre-fyra år i rad nu smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
15 februari 2012
Jo för att vara en MC-butik så är den förbannat liten, iaf jämfört med MC-Tema (eller vad det heter, har glömt) i Vetlanda som har bra mycket mer golvyta både bland kläder/tillbehör och bland cyklarna...
Senast redigerat av TS_quattro (15 februari 2012)

Numera leg. grusligist!

Smålänning
7 887 Inlägg
15 februari 2012
Ja dom har det litet, men dom har bekymmer med att bygga ut med wink

Dom utnyttjar det dom har och jag tycker dom lyckas rätt bra, för det är inte direkt trångt...

Men det är klart, mycket plats är väll inte fel smile Men i så fall tycker jag att det känns trängre på Claessons trots att dom har större lokaler.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

23 Inlägg
16 februari 2012
Tjena tänkte höra om någon har några tips på vad man ska vara uppmärksam på när man ska köpa en CBR 600 RR -05 eller en YZF R1 -00 även cbr1000rr?

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se

plankan
16 februari 2012
Adrian_ skrev:
Tjena tänkte höra om någon har några tips på vad man ska vara uppmärksam på när man ska köpa en CBR 600 RR -05 eller en YZF R1 -00 även cbr1000rr?

Titta på denna sidan:
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisp … ellspecifi
där lär du nog hitta vad du behöver veta..... smile

23 Inlägg
16 februari 2012
Tack plankan smile

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail. Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se

Administratör
2 981 Inlägg
16 februari 2012
Trådstartare
Adrian polaren har en 05a till salu i fint skick till en mycket bra peng med! Visserligen en import men han har haft den sen 600mil och skött den och servat den extra mycket! tror den gått 2400mil nu "nånstans där" och begär i runda slängar 45k!

Fotograf
88 Inlägg
16 februari 2012
Im back...smile

Vilket ställe Philip Island var...mulleeeeenuuuhhhh smile

Bilder och film kommer...

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

248 Inlägg
16 februari 2012
nicotin skrev:
Im back...smile

Fanns det ingen uppkoppling där? Började nästan tro på mitt förutspådda flyghaveri.

You can´t write fun with a straight line.

Fotograf
88 Inlägg
16 februari 2012
yamazuki skrev:
nicotin skrev:
Im back...smile

Fanns det ingen uppkoppling där? Började nästan tro på mitt förutspådda flyghaveri.

svårt att tanka upp 4.2GB HD film och fotokameran blev inte så mycket fotat med tyvärr..

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

Norrlänning
643 Inlägg
16 februari 2012
klipp filmen, komprimera (decoda), och säg till om du behöver webb-plats!

Sök